Zřízení datové schránky

Vložil pre (bez ověření), 13. Listopad 2016 - 12:51 ::

Nemáte někdo zkušenost, jestli pošta zřídí datovou schránku SVJčku (které už je zapsané v rejstříku), když byl 10.11. odvolán pověřený vlastník, zvolen výbor? Zítra budeme podávat návrh na zápis nového výboru soudu, ale jak známo, toto bude trvat cca 2–3 týdny, než se zveřejní na justice.cz (dle mé předchozí zkušenosti z jiného SVJ).

Zkoušel někdo jít na poštu a zřídit datovou schránku se zápisem ze shromáždění v ruce?

Předpokládám, že toto nejde. (Pro informaci: pověřený vlastník datovku založit nepůjde, schůze se nezúčastnil a není komunikativní. Potřebujeme rychle provést změny, oznámit všem změnu doručovací adresy – pověřený vlastník si nechal poštu doručovat k sobě mimo dům, a zřízení datové schránky se jeví jako dobrý nápad, protože soudy a úřady budou muset doručovat do ní.)

Vyšlo by to za předpokladu, kdyby na schůzi byl přítomen notář a zápis ze schůze měl formu notářského zápisu? Uznala by tuto formu zápisu pošta jako potvrzení o nových členech výboru oprávněných jednat?

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Zdenek 22, 13. Listopad 2016 - 14:23

    Mělo by to jít na základě zápisu ze shromáždění:

    O zřízení datové schránky právnické osoby nezapsané v obchodním rejstříku žádá fyzická osoba, která je oprávněna jménem této právnické osoby jednat, tedy buď statutární orgán, člen statutárního orgánu nebo jiná fyzická osoba, která své oprávnění doloží např. plnou mocí, jmenovacím dekretem, zápisem z valné hromady apod.

    https://www.datoveschranky.info/…ky-na-zadost#3

    Vložil . (bez ověření), 13. Listopad 2016 - 13:38

    A k čemu jí vůbec potřebujete?

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".