Změna správce

Vložil Kimik, 11. Leden 2009 - 17:52 ::

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda někdo neví, co je potřeba ohlídat při změně správní firmy.

Podali jsme výpověď mandátní smlouvy dohodou ke konci roku. Bylo nám sděleno, že výpověď nebyla schválena. Nyní v pátek 9.1.2009 mi přišlo mailem oznámení, že od 1.1.2009 už nás nespravují a že si mám přijít podepsat papíry.

Výhodou je, že minulá správní firmy byla v podstatě pouze prostředník a účetnictví nám spravuje SBD, se kterým jsem už v září měla jednání a Ti nám nabídli spolupráci.

Protože mě tlačí čas, dovoluji si Vás požádat o rady a zkušenosti, jak nenadálou situaci řešit. Respektive jak tato změna probíhá a co si máme jako výbor ohlídat.

Všem děkuji za reakce Martina F.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Matějka Jaroslav, 11. Leden 2009 - 20:35

    Vžená p.Martina F.

    K vyjádření je nutné znát ujednání Mandátní smlouvy a rozsah a pověření správce. V textu MS je určitě uvedeno: při ukončení správy je správce povinnen… . Dále je nutné znát „předávací protokol“ objektu do správy. Jinak se jedná pouze o teoretické podněty.

    Takže teoreticky: všechnu dokumentaci domu, kterou převzal, výchozí revize a všechny následné revize či zprávy o funkčních zkouškách, všechny smlouvy uzavřené s dodavateli, servisními společnostmi či provozovateli vybraných technických zařízení, veškerá vyjádření správce k žádostem vlastníků-členům SVJ, úřadů, či vlastníků okolních pozemků a nemovitostí, zprávu o technickém stavu domu k době ukončení činnosti správce, atd.

    Matějka

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".