ZKUŠENOSTI SE SPRÁVCOVSKÝMI FIRMAMI

Vložil andre81, 26. Září 2010 - 16:05 ::

Podělte se s vlastními zkušenosti na téma spolupráce se správcovskými firmami. Myšleno konkrétní názvy firem a zkušenosti a konkrétní zkušenosti.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Brouček (bez ověření), 7. Červenec 2021 - 11:17

    Moja servis s.r.o – máte s nimi zkušenosti?

    Vložil Pozorovatel, 9. Listopad 2018 - 18:12

    Především bych Vám rád sdělil, že je to především statutární orgán kdo vše kočíruje a řídí i odpovídá. Nelze uzavřít dnes už příkazní smlouvu a dělej sprácovská firmo. Ta je v postavení „zaměstnance“, kterému se říká co má dělat ( i když něco už umí sám rutině). Takže stížnosti na sprácovské firmy jsou stížnosti na výbor a jeho činnost. Sám se s tím jako předseda občas potýkám a firmě vracím k přepracování dokumenty atd. (také to holčiny občas zbastlí a není kam jít)

    Vložil Katka Naštvaná (bez ověření), 20. Červen 2018 - 9:55

    před týdnem se naše společenství vlastníků spravované firmou Optimcare dozvědělo, žě účetní této firmy vytunelova část našeho fondu oprav a to ve výší 415000,– účetní nic nevlastní, má asi30 exekucí a byla již mnohokrát trestána, od ní nic nedostaneme a když jsme požadovali náhradu od této firmy, tak nám řekli, že oni nic nezavinili a že nám nic nedají. jejich účetní jsme nikdy neviděli a smlouvu máme s nimi, nechápu jak je možné, že nemají žádnou odpovědnost za peníze které jsme jim svěřili. Dejte si na tuto firmu všichni pozor. Je velmi nebezpečné se svěřit do její péče. SVJ praha 8, K Okrouhlíku. ps: majitel této firmy řekl, že pro něj je to spousta peněz, ale pro nás, když se to rozpočítá mezi vlastníky tak se vlastně nic nestalo. chce se mi z toho plakat.

    Vložil Tázal (bez ověření), 23. Květen 2021 - 8:56

    Pro OptimCare se najde celkem 29 různých IČO. O kterou společnost se jedná?

    Vložil Pavel Pavel (bez ověření), 23. Květen 2021 - 8:42

    No paní „Katku“ známe, bývalá členka družstva, které dělalo také správu a dost náš dům tunelovalo desítky let, takže chápu, že bude naštvaná na jakoukoli firmu co to po nich převzala, protože už si nemůže „přivydělávat“ na důchod.

    OptimCare, alespoň netuneloval, a navíc pokud jste byla na shromáždění, naopak vzali dluh na sebe a uhradili ho, ač účetní nebyla jejich zaměstnanec.

    A chybu vidím hlavně v našem bývalém předsedovi, který nekontroloval platby, ač ze zákona má každou podepisovat, nikoli správní firma. Neříkám, že je Optimcare bez chyby, ale na takovéhle účelné „konkurenční“ pomluvy opravdu hodně tahají za uši.

    Vlastník bytu, SVJ K Okrouhlíku

    Vložil Anonymous5678999 (bez ověření), 8. Srpen 2018 - 15:41

    A vy jste troll od Jiviše že? Ten kdo je správě u optimu má účetnictví v Google tabulkách vše transparentní. Nelze bez vědomí nic ukrást. Brečíte na nesprávném hrobě a pomlouvate! Optimcara je nejlepší správní společnost a jsem s ní spokojen!

    Vložil Patrik Toman, 1. Září 2018 - 19:14

    Tak nějak mi to nesedí. Tohle mi spíš sedí na chování jisté firmy J.VI.. Mimochodem na základě článku ohledně této firmy J.VI. se jich pár ozvalo a prý švagrová pana VŠ se nechovala moc správně. Možná místo Optimcare tam měla být jiná firma. Jednalo se o miliony :) Tak J.VI..vci POZOR!

    Vložil ??? (bez ověření), 20. Červen 2018 - 12:01

    § 156

    Situaci musí řešit výbor ve vlastním zájmu…

    Tak nebrečte, ale konejte!

    Mimochodem – je-li účetní zaměstnána firmou Optimcare, tak si řádně pročtěte smlouvu, kterou s nimi výbor podepsal – třebas tam něco je, v každém případě by to SVJ mělo řešit i s Policií – zpronevěra.

    Vložil vladimir1, 1. Březen 2018 - 15:32

    Dobry den. Chtel bych poprosit o radu. V cervnu 2017 jsme obdrzeli vyuctovani za sluzby za rok 2016. Kazdy rok mame nedoplatky, cca 6 – 8 000 Kc. S tim uz tak nejak pocitame. Oba (ja i manzelka) jsme doma a pracujeme z domu. Ale tohle posledni vyuctovani, pri +/- stejne spotrebe s porovnanim spotreby za rok 2015, nedoplatek pres 15 000 Kc. Zadali jsme spravcovskou firmu o vysvetleni (formou reklamace), nejprve mailem – zadna odpoved. Pak telefonicky – prislibena odpoved mailem – zase nic. Pred vyprsenim lhuty na reklamci jsme jim poslali doporuceny dopis s dodejkou – znova zadna odezva. Pak pani telefonovala, ze se na to divala a ze je to spatne, aby jsme za ni prisli, prodiskutovat. Na moji zadost, at odpovi na reklamci pisemne (podrobne rozpise, jak postupovala ve vypoctech) mi rekla (do telefonu): „nerada bych to davala na papir“. Pak zase nejaky cas nic. Vec jsme predali pravnikovi. Az jemu prisla po nejake dobe „odpoved/neod­poved“, ze „pani odepsala na reklamaci, ale bohuzel nema doklad, protoze dopis byl poslan obycejne…“. Proste same lzi. A ke konkretni reklamaci napsala jen jakesi procenta (zadne konkretni cisla, jak se dostala k tomu nasemu nedoplatku): „Rozpocitava se podle " otapenych ploch“…spotrebni slozka tepla ve Vasem pripade vychazi za rok 2016 6.52 % z celkove spotreby nameru, zatim co napr. v roce 2015 byl Vas podil na spotrebe pouze 0.45 %. Muze to byt zpusebeno mensi obyvatelnosti bytu a nebytu v dome". Vim, ze se menili nejak pravidla pro to vyuctovani, ale muze byt ten rozdil (ciste teoreticky) nedoplatku az tak veliky ? 7 – 8000 navic, pri stejne spotrebe ? Dekuji moc za odpoved.

    Vložil AsiTak, 24. Září 2019 - 1:58

    Měl jsem možnost detailně se seznámit s vyúčtováním p. vladimir1. Těch problémů je víc. Mají vysokou spotřebu tepla v jednotlivých letech (od 2015) takovou, že nastane horní korekce v objemu 11598 Kč. Ale tím že mají bytovou předávací stanici vyhlášku nelze uplatnit a proto ani korekce uplatněná nebyla a tato částka náklady nesnížila. Placeny byly konstantní zálohy i v letech kdy náklady odběru tepla zvýšily a tím narostly i nedoplatky. Nedoplatky minulých let buď nebyly uhrazeny plně možná vůbec. Neměl jsem k dispozici údaje jak ovlivnily placení vyúčtování dalších let. Celkové vyúčtování negativně ovlivnilo i vysoký objem indiv. odběru studené vody, šetření stavu se nekonalo. Jakkoliv chaotické je příspěvek přispívatele uvedené částky se dají dopočítat a souhlasí s výpočty zpracovatele vyúčtování. V případě nepoužitelnosti vyhlášky na bytové předávací stanice musí poskytovatel zpracovat vlastní metodiku. Taková mi nebyla předložena (a to ovšem neznamená že neexistuje) a proto není podle čeho zkontrolovat vyúčtování tepla. A nelze konstatovat, že vyúčtování je řádné.

    Vložil Konečný (bez ověření), 2. Březen 2018 - 11:56

    Píšete o vyúčtování služeb, nepíšete kterých služeb. Každá služba musí byt vyúčtována zvlášť. Jak se jednotlivé služby rozúčtovávají máte uvedeno ve stanovách (v případě, že u Vás existuje SVJ).

    V případě vyúčtování nákladů na vytápění a poskytování teplé vody se řídíte zákonem o službách č. 67/2013 Sb. a vyhláškou č. 269/2015 SB. V tomto vyúčtování musí být uvedeny náležitosti vyjmenované v § 6 vyhlášky č. 269/2015 Sb. – znění od 01.01.2016

    V případě, že vám nebylo řádně vyúčtování s uvedenými náležitosmi ani po reklamaci zasláno ve stanovených termínech, máte právo na uplatnění pokut poskytovateli služeb tj. SVJ podle § 13 zákona č. 67/2013 Sb. – znění od 01.01.2016

    Vložil Peťul, 1. Srpen 2017 - 17:33

    Ráda bych uvedla své negativní zkušenosti se společností MOJA servis s.r.o. Upřímně nechápu, jak může tak velký správce spravovat tolik nemovitostí a pokud ta kvalita vypadá jako u nás, tak nechápu, proč tam ostatní SVJ zůstávají. Pokud chcete vyhazovat peníze za nulové služby, volte tohoto správce

    Vložil VN (bez ověření), 23. Březen 2017 - 9:05

    kvalitní výbor a angažovaní vlastníci… Pokud je kvalitní výbor a vlastníci jsou angažovaní , odvádějí i správcovské firmy mnohem lepší práci , než pokud výbor je k ničemu a vlastníkům je všechno jedno. On i ten kvalitní a silný výbor má na to , aby si SVJ našlo jiného správce v případě nespokojenosti. Slabé SVJ na to nemá… Některé domy jsou tak nefunkční , že vztah mezi výborem a správcovskou firmou funguje tak , že výbor oznámí správcovské firmě nějaký problém , správcovská firma navrhne tři možnosti řešení tohoto problému a řekne výbore rozhodni. A výbor nemá na to , aby rozhodl…

    Vložil XY (bez ověření), 23. Září 2019 - 21:50

    Dobrý den, po zkušenostech mohu jen souhlasit. V našem domě to došlo tak daleko, že nečinnost lidí způsobila rozpad výboru a zvolení profesionálního předsedy z řad správcovské firmy, kterou je mmj. PPM Praha. Už za fungování výboru činnost této firmy silně pokulhávala a to zejména po stránce údržby domu, kde na kdejakou drobnost volali „specializovanou“ firmu, čímž údržbu nejen prodražují, ale také časově prodlužují a to i přes to, že si vedle toho nechávají platit za údržbáře a jeho pravidelné návštěvy domu. Současný stav je takový, že na některé drobné opravy nečekáme v řádech dnů ani týdnů, ale dají se počítat na měsíce. Vlastně se neliší od oprav, které si takový postup zasluhují. Je to pochopitelné, neboť oni si tím ulehčují práci na úkor rozpočtu SVJ. Velmi se blížíme k bodu, kdy na prasklou žárovku budou volat elektrikáře. Po ukončení činnosti výboru a zvolení prof. předsedy (čemuž samozřejmě předcházelo řádné mazání medu kolem úst zástupcem PPM, aby byla odsouhlasena změna stanov shromážděním), si sami se sebou uzavřeli smlouvu o výkonu předsedy s tím, že touto činností mohou pověřit třetí osobu. Tak čekám, kdy to přijde a oni už jen budou kasírovat peníze za to, co za ně udělá někdo jiný. Bohužel většina členů SVJ má jiné priority, pouze tupě odvádí neustále narůstající částky do fondu oprav a shromáždění SVJ se potýká se svou základní schopností, být vůbec usnášeníschopné. Lepší zlatý důl si taková správcovská firma nemůže přát.

    Vložil Ludmila, 23. Březen 2017 - 13:00

    KT-služby se odvolávají na výbor SVJ a předsedkyně výboru zase na pokyny oné správcovské firmy. Je to marný boj, když se nechcete soudit. Dalo by se předpokládat, že správcovská firma dobře zná pravidla hospodaření, zná obsah Prohlášení vlastníka a Stanov … bohužel! Výbor SVJ – prý pracuje zadarmo,plně důvěřují správcovské firmě.

    Vložil Veselý (bez ověření), 22. Březen 2017 - 20:52

    FPS s.r.o. Praha Zkušenost 6 let. Nic moc. Spíše nedoporučuji. Konkrétní údaje předám zájemcům individuálně.

    Vložil Božka (bez ověření), 22. Březen 2017 - 21:06

    Souhlas s p. Veselým. Bohužel jsou to kamarádi člena výboru a tak nám byla předložena jako nejlepší firma. Čas ukazuje realitu.

    Vložil Veselý (bez ověření), 23. Březen 2017 - 8:01

    Paní, dejte si pozor. FPS, oddělení předpisu Vám povede evidenci bytů (evidenční listy jednotlivých bytů), včetně ploch (podlahové plochy, započitatelné plochy, at.p.) Za to zaplatíte. Pak Vám udělají vyúčtování záloh na služby. Když tam najdete chyby v plochách bytů směrodatných pro rozúčtování tepla a vody a chcete nápravu dozvíte se „Plochy uvedené na evidenčních listech nejsou používány pro rozúčtování tepla a vody". Takže za vedení evidence pasportu bytů zaplatíte, ale stejně si ji musíte vést sama jinak Vám neudělají správné vyúčtování služeb.

    Vložil Peťul, 1. Srpen 2017 - 17:27

    Naprosto souhlasím, měla jsem s FPS zkušenost ze dvou domů, kde jsme je nechali odvolat. Nebyli schopni nám ani předat všechny podklady a tak mi v účetnictví nezbylo, než se pustit do rekonstrukce a nestačila jsem se divit, jaký v tom byl nepořádek. Když aktualizovali, nebyli schopní ani znova vytisknout nový předpis, ve vyúčtování to kolikrát bylo 1+1=8 apod. Rozhodně nedoporučuju.

    Vložil Robert Otruba (bez ověření), 3. Květen 2016 - 13:55

    Rád bych upozornil na společnost Austis real s.r.o. http://www.austis-real.cz/ . Naprosto nekorektní a nejhorší společnost našeho SVJ. Bohužel nám byla přidělena u nově vznikajícího domu. Přes půl roku jim jako výbor SVJ platíme a oni neuklízí, nesekají parcely, neřeší závady, problémy a dnes už ani nezvedají telefony. Nejhorší společnost, se kterou jsme se jako vlastníci bytů setkali. Jejich heslo spolehlivost, tradice jsou tak bezvýznamné a lživé.

    Veškeré opravy si tak musíme řešit sami, neboť na ně není absolutně spolehnutí i přesto, že všichni vlastníci jsou platící.

    Austis real s.r.o. si toho nemá brát tolik, když nezvládají péči o barák a problémy pak následně neřeší nebo když řeší – kliky, dveře, tak až po dvou měsících. Půl roku je urgujeme ohledně závad a do dnes se od října loňského roku nikdo neozval. Jediný, na kterého je spoleh je p. Matějíčková, jakožto účetní společnosti a ta je skutečně poctivá a dá se s ní komunikovat a je spolehlivá. Jinak vše ostatní je naprostá tragédie.

    Recenze na Austis real je díky tomu tak negativní, že jsme se rozhodli natočit o nich reportáž do černých ovcí. Reportáž se již připravuje. Neskutečné.

    Vložil § (bez ověření), 3. Květen 2016 - 15:15

    Proč jim nedáte výpověď, copak jste jejich vazali?

    Vložil Robert Otruba (bez ověření), 5. Květen 2016 - 13:49

    Protože ještě nemůžeme, dokud si to neodhlasujeme ;-) Výpovědní doba jsou dva měsíce.

    Vložil Mruzkova, 30. Prosinec 2016 - 17:27

    MRUZ. Prostudujte ještě mandátní smlouvu, případně stanovy, určitě je možnost, mohou vám svým nejednanim způsobit škodu

    Vložil Mruzkova, 30. Prosinec 2016 - 17:23

    MRUZ. Určitě jste měli ustavující schůzi, kde jeden z bodů je jednak nutná volba výboru, schvalovani stanov, výše fondu oprav a právě možnost následně zahájit diskuzi ve věci volby správní firmy. Z dosavadní zkušenosti při ucastech na takovýchto schůzích v počátcích volí většina SVJ cestu, jakou vy a po převzetí finančního vypořádání a pravomoci si volí další možnosti podle toho, jak moc se chtějí jako výbor angažovat si hledají vhodného partnera. Pokud jste čerstvě rozprodání a ještě má velký podíl například městská část jako vlastník, moc se neinvestuje a řeší se to nutné :) tak to prostě je :) pravděpodobně i výše fondu oprav bude minimum :) jako spoluvlastníci se správným partnerem správcem se jistě posunete brzy kupředu. Hezký den

    Vložil Kristian Smith (bez ověření), 11. Březen 2016 - 15:23

    Já mám zkušenosti s firmou Sim Property, u které mám přes rok ve správě dva byty. Co jsem se dozvěděl od vedoucího tak spravují nemovitosti převážně zahraničních investorů, ale možná právě proto to neflákají a můžu říct, že zatím sem neměl jediný problém. Už proběhla i změna nájemníka a byt byl prázdný pouhé dva dny, když bylo potřeba cokoli v bytu opravit vše se mnou konzultovali…

    Vložil ... (bez ověření), 15. Červen 2015 - 10:22

    PFA-majitel p.Ocetník. Tato frima je otřesná. Smlouvy s nájemníky uzavírá na dobu neurčitou- tím znemožní prodej nemovitosti a zbavení se nájemníka. Bere si kauce a někdy i nájmy hotově a nikdy je už majiteli nedá. Zaměstnanci firmy pomlouvají majitele u nájmeníků a radí jim, jak neplatit poslední 2–3 měsíce.. NIKDY NEBRAT

    Vložil Tereza Záveská (bez ověření), 31. Leden 2015 - 15:20

    Správa nemovitostí mi přijde jako dobrý nápad, ušetří starosti a vždy se na ni můžeme spolehnout. My osobně jsme využili služeb realitní kanceláře Happy House Rentals a jsme s ní nadmíru spokojeni (http://happyhouserentals.com/…tosti-praha/). Máme od té doby vše v pořádku, vřele doporučuji.

    Vložil anonn, 24. Prosinec 2012 - 14:43

    Asi ani není co dodat. Pro správcovskou firmu jste vždy jen adresa a plusová položka na jejich účtu. Nikdy se o váš dům nebudou starat tak jako výbor samotný. Vždy pouze vyhozené peníze.

    Předseda

    Vložil Peťul, 1. Srpen 2017 - 17:28

    Nemůžu než souhlasit!

    Vložil Vlasta Kynclová (bez ověření), 12. Červen 2015 - 10:30

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že ve správní firmě pracuji, musím se k této diskuzi ještě také vyjádřit. Ne, vždy je tomu tak, že firmy nic nedělají. Záleží na zkušenostech. S naší firmou jsou klienti spokojeni. Myslím, že tomu i nasvědčuje fakt, že máme po 10 letech zkušeností téměř nulovou fluktuaci spravovaných domů. Spravujeme jen tolik domů, kolik zvládneme a máme jen pozitivní reference..Je těžké na trhu, kde je x stovek firem, které nic nedělají někoho přesvědčit, že my svou práci odvádíme dobře.

    Vložil Jentakpokecat12 (bez ověření), 21. Listopad 2013 - 14:26

    Ani tak neziji z dohodnutych odmen a poplatku,jako predevsim z provizi od zpratelenych firem,ktere provadeji opravy domu apod. Dobre fungujici svj by na strednich a vetsich investicich usetrily statisice, pokud by si vse zajistovaly bez parazitu z rad spravcovskych agentur.

    Vložil SVJ Luzna 15, 6. Červenec 2013 - 22:06

    Zdravím, máme s naším správcem naprosto stejnou zkušenost = vyhozené peníze. Poradil byste, jak je eliminovat. Domovník + paní, která dělá účetnictví, vyúčtování+daně??? Nebo nějaká malá firma, pro kterou nebudeme jen jednou z x tisíc položek? Díky předem, už mi pijí krev dlouho, nic nedělají, jen berou peníze.

    Jiří

    Vložil Michaela 33 (bez ověření), 24. Říjen 2013 - 13:01

    Dobrý den, ráda bych přispěla k diskuzi na toto téma. Některým SVJ by mohlo vyhovovat, pokud mají činný výbor, technická správa výboru v součinnosti s ekonomickou správou nemovitosti, kterou si zaplatí. Tato částka je výrazně nižší a přesto zahrnuje odbornou část správy a činnosti vykonatelné výborem si spravuje výbor sám, za což také pobírá odměnu. V předzávěrkovém období se předají již zpracované podklady k vypracování účetní závěrky jednorázově účetní, takže v podstatě platíte jen ekonomickou správu nemovitostí. Výhodou je osobní přístup, takto vykonávají správu nemovitostí fyzické osoby na ŽL, v případě zájmu mne kontaktujte mruz­kova.sprava@sez­nam.cz

    Vložil Pavel Bačkovský (bez ověření), 30. Květen 2012 - 15:35

    Dobrý den, měl bych dotaz na to jestli máte u svého správce nějaké zkušenosti s hlášením pokusu o vloupání do objektu na policii. My jsme v minulosti měli správce FPS, který provedl i toto ohlášení. Nicméně vzhledem k celkové nespokojenosti (uzavřená smlouva již od developera) jsme vybrali nového správce společnost Pokrok. Nicméně ten odmítá toto nahlášení provést. Máte nějaké zkušenosti s tímto jak postupuje Váš správce?

    děkuji, Pavel Bačkovský

    Vložil Aleš Cigánek (bez ověření), 6. Srpen 2014 - 20:36

    Dobrý den,

    vím, že reaguji s odstupem dvou let od Vaše příspěvku, ale pevně věřím, že jste již svého správce vyměnili, protože spolupráce i ve věci hlášení vloupání na policii by mělo být pro dobrého správce samozřejmostí.

    Snad je POKROK lepší než FPS.

    Pakliže by jste potřeboval i tak pomoci s čímkoli , napište nám a rádi Vám poradíme.

    Příjemný večer

    Aleš Cigánek

    Vložil Lolala (bez ověření), 23. Listopad 2017 - 8:11

    Příspěvek týkající se zkušeností společnosti Jiviš. s.r.o. byl odstraněn na základě žádosti jejího právního zástupce z důvodu, že uvedené skutečnosti se údajně nezkládají na pravdě a jsou způsobilé společnosti přivodit újmu. Admin

    Vložil Shánělec, 20. Prosinec 2017 - 11:01

    Příspěvek týkající se zkušeností společnosti Jiviš. s.r.o. byl odstraněn na základě žádosti jejího právního zástupce z důvodu, že uvedené skutečnosti se údajně nezkládají na pravdě a jsou způsobilé společnosti přivodit újmu. Admin

    Vložil Shánělec, 25. Únor 2018 - 20:16

    Příspěvek o společnosti JIVIŠ, který jsem zde psal, byl zcela pravdivý a nesu si za něho plnou právní odpovědnost. Pokud se zde bude prosazovat cenzura příspěvků, jsem ochoten na dotazy ohledně společnosti JIVIŠ odpovědět v emailové korespondenci­. shanelec@ema­il.cz

    Domnívám se však, že je ku prospěchu všech uživatelů tohoto webu se dozvědět vše o nepoctivých správních společnostech.

    Vložil Anonymous543678 (bez ověření), 8. Srpen 2018 - 15:35

    Jivis každého zažaluje. Pravdu prekrucuji oni jsou svatí, ale není to tak. Pozor na ně!

    Vložil Patrik Toman, 25. Únor 2018 - 20:07

    Chytrému napověz, hloupého kopni. Už jen to, že společnost Jiviš, potažmo pan Šíma, si dají nejvíc práce s tím, hledat tzv. negativní příspěvky na diskuzních fórech a pak požadovat jejich smazání, mluví za vše. To nic nemění na faktu, že přístup této společnosti k plnění na základě příkazní smlouvy je podivný. Neustálé lži a vytáčky, vyhrožování a neplnění ani těch základních povinností. To nemluvím o neoprávněné fakturaci, navyšování cen u přefakturací, nekompletnost podkladů a dokladů, špatné roční zúčtování. Jediné štěstí je, že už tuto firmu nemáme. A s novou firmou naprostá spokojenost. A to nemluvím o tom, že se nám ještě po čase ozývají firmy, které pro nás na objednávku firmy Jiviš prováděli práce a doteď nemají zaplaceno.

    Vložil Anonymous543678 (bez ověření), 8. Srpen 2018 - 15:36

    Pravda! Osobní skusenost

    Vložil LucieM, 12. Březen 2018 - 11:07

    Dobrý den, právě jsem četla váš příspěvek. Jsem členkou SVJ a momentálně také řešíme problémy s Jivišem:-(( Mohl by jste mi doporučit u jaké firmy momentálně jste a jak moc jste spokojeni? Předem velmi děkuji za jakoukoliv pomoc.

    Vložil Patrik Toman, 13. Březen 2018 - 21:32

    Dobrý den, Lucie

    osobně, asi se nedivím, že máte problémy. Předpokládám, že se moc ptáte a to této firmě nevoní. Nechci zde ale psát, u koho nyní jsme. Byť proběhlo výběrové řízení. Rád Vám povím více, ale radši v emailové komunikaci, je to podle mého lepší. Klidně pište na: patriktoman@vol­ny.cz

    Vložil Petr Hrdlička (bez ověření), 30. Leden 2018 - 14:54

    Příspěvek týkající se zkušeností společnosti Jiviš. s.r.o. byl odstraněn na základě žádosti jejího právního zástupce z důvodu, že uvedené skutečnosti se údajně nezkládají na pravdě a jsou způsobilé společnosti přivodit újmu. S odstraněním souhlasil i (údajný) autor příspěvku. Admin

    Vložil asi tak (bez ověření), 23. Listopad 2017 - 8:19

    Samozvaná spávcovská firma dělá pouze to, co jí zástupci svj, tj. výbor nebo kdo tím zástupcem je, dovolí. Správce domu je známý ze zákona, to nemůže nikdo změnit, ani žádná tzv. správcovská firma. No a když si to stat. orgán od nějaké samozvané správcovské firmy nechá líbit, neumí jí dát mantinely a poslouchá jí, tak pak se taková firma snaží. No bodejť by se nesnažila.

    Vložil Petr Kollman (bez ověření), 24. Prosinec 2012 - 13:47

    Přeji příjemný den pane Bačkovský, Naše společnost Správa nemovitostí & bytových družstev, Kollman & Partners s.r.o. přináší do oblasti správy budov úplně nový přístup v komunikaci a flexibilitě pro naše klienty. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit a věřím, že budete maximálně spokojeni.

    Za společnost

    Petr Kollman jednatel www.spravabd.cz

    Vložil Pavel, 25. Prosinec 2012 - 9:44

    Společnost Kollman & Partners s.r.o. se dosud neobtěžovala vložit do sbírky listin ani jedinou účetní závěrku, ani jedinou zprávu o vztazích.

    Společnost, která opakovaně porušuje předpisy, je pro mne vrcholně nedůvěryhodná, protože může porušovat předpisy nejen v oblasti obchodního práva a účetnictví.

    Neumím vyhodnotit, zda jde o elementární neznalost problematiky či se jedná o obyčejnou lajdáckost. Obě varianty jsou pro mne absolutně nepřijatelné, třetí varianta mne nenapadá.

    Ale třeba někoho přivábí mapa celého světa a světácký název. :-))

    Pavel

    Vložil Skrytý poradce (bez ověření), 28. Říjen 2012 - 16:31

    Dobrý den pane Bačkovský, z Vašeho příspěvku není patrné, zda došlo ke škodě na majetku a tento musel být za použití finančních zdrojů opraven. Pojištění pro případ vandalismu bude s 1000,– Kč spoluúčastí.

    Pojistná smlouva č. 7720154977 Po­jištěnými ve smyslu této pojistné smlouvy jsou: SBD Nový Domov, SBD Praha, SBD Pokrok.

    Pojistná smlouva je ke stažení na stránkách SBD Praha http://www.sbdpraha.cz/…0smlouva.PDF

    S přáním hezkého dne poradce

    Vložil Ivo Starzewski (bez ověření), 1. Červen 2011 - 18:59

    Konkrétní zkušenost našeho SVJ se správcem Austis – čtěte zde

    Vložil lolek (bez ověření), 1. Červen 2011 - 21:27

    cit.„…Nejlepší správce je žádný správce …“

    ne to jistě ne. Pokud máte Výbor který není „z ulice“, který ví a umí, který ovládá Správce (a ne jak tomu často je naopak) pak při SVJ majících nad X-jednotek je šikovné mít Správce, který Vám dá právní podporu případně zajistí předvýběr dodavatelů některých větších zakázek nebo Vás upozorní na změnu povinností apod. Ale samo pokud nemáte velké SVJ (já tipuji do 30 jednotek) pak to jistě šikovný výbor kde bude „odbornost“ (skrývající se za zkratkami „JUDr“ a „Ing“) zvládnout.

    Ale s tím doporučením dát možnost změnu Správce pouze do rukou Výboru – pro mne je to inspirace. díky


    Zmiňujete také „nevypověditelné smlouvy“ – nebyl by ste ochoten je na Vašem WEBu zveřejnit – zdejší judikáto-mil by jistě zpochybnil jejich platnost, že při vzniku SVJ … huš, nebudu NIC nikomu podsouvat :))


    Je3t2 bych se zeptal: cit.„…garážová vrata se jmennou evidencí vstupů s historií a k ní kamerový systém se záznamem…“ – s t9mto nemá UOOU problém – nebo Vaši všichni Vlastníci (kteří ty garaže užívají) jmenovitě souhlasili?

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".