základní doklady SVJ

Vložil Anonymous, 23. Srpen 2010 - 14:04 ::

Mám dotaz : Víceméně nechtěně jsem musel převzít funkci předsedy výboru společenství. Starý výbor nechal vše na správní firmě. Nyní chceme vše dát do pořádku, ale správní firma nekomunikuje, odkazuje na naprosto v její prospěch napsanou dohodu, kde to vypadá jako kdyby barák vlastnili oni. Žádné konkrétní odpovědnosti atd. atd. Žádáme o vydání veškeré dokumentace k domu, uzavřená účetnictví za minulé roky atd. oni dělají mrtvého brouka a účtují pořád dál. samozřejmě je vypovíme, ale jak z nich dostat veškerou dokumentaci? Jaké jsou vlastně základní dokumenty společenství k domu, které jako vlastník máme mít u sebe? Nějaké kolaudační rozhodnutí, stavební dokumentacek domu-jaká?,prohlášení vlastníka, co dalšího?? A pak mám ještě jednu otázku: Jaký význam má prvotní stanovení správce v prohlášení vlastníka-připadá nám to jako kdyby se tam nacpal někdo kvůli kšeftu? Až budeme nahlašovat změnu tak tam napíšeme koho-když si to budeme dělat sami? Díky za odpovědi.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Jana1, 23. Srpen 2010 - 14:57

    Změnu správce nikam nehlásíte. Prvotní stanovení správce je logické, jinak by vládlo „bezvládí“ v mezičase, než si nová PO-SVJ najde a sesmluvní správce jiného. O všechny dokumenty písemně zažádejte současného správce, dohodněte předání nejlépe po zúčtovacím období (konec roku) a čekejte, co splní. Nesplní-li, jednejte o sankcích. Vše písemně, s podpisem a datumem převzetí. Jana1

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".