reklama na lodžii

Vložil Anonymous, 23. Srpen 2010 - 17:31 ::

Dobrý den, můžete mi prosím někdo poradit jestli je možno na zábradlí lodžie nebo balkonu připevnit nějakou desku nebo plachtu s reklamním nápisem? Desku nebo plachtu bych řešil jako součást zastínění místo rákosové rohože. Byt mám v osobním vlastnictví. Děkuji za odpověď. Josef Beran

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Janica (bez ověření), 20. Říjen 2010 - 20:35

    Dobrý den, jsem drobný živnostník, a nechala jsem si vyrobit reklamní plachtu o rozměrech 0,5×1,5 m na své reklamní služby. Tuto plachtu jsem vyvěsila na lanka ven těsně pod parapet okna (bez zásahu do zdí, omítek, fasády, oken a pod.) ve vlastním bytě v přízemí. Bohužel bylo mi sděleno že musím mít souhlas ostatních vlastníků bytů ve společném vchodě. Kolik procent musím mít aby to stačilo na „legální“ vyvěšení této slušné reklamy?

    Vložil Anonymous, 20. Říjen 2010 - 21:03

    Jedná se o změnu vzhledu domu, procenta jsou dána zákonem o vlastnictví bytů.

    Vložil Janica (bez ověření), 22. Říjen 2010 - 7:38

    Ano, hledala jsem tyto pocenta, ale bohužel i když jsem pročetla tento zákon, nikde jsem nenašla info. Můžete prosím napsat kde tuto informaci najdu? Děkuji moc za pomoc

    Vložil AnonymousX (bez ověření), 22. Říjen 2010 - 8:25

    Ach, to hledání…Přečtěte si třeba §13 odst. 3.

    Pěkný den.

    Vložil Matějka Jaroslav, 23. Srpen 2010 - 18:02

    Vážený p.Josef Beran,

    odpověď bez znalosti Prohlášení vlastníka k vašemu domu, stanov či usnesení shromáždění není možná.

    Zábradlí balkonu nebo lodžie je s největší pravděpodobností ve vyjmenovaných společných částech domu, a pak je nutný souhlas výboru, má-li svěřenou tuto pravomoc, či shromáždění.

    Pozn.: Dokážete si představit váš dům, že by tak doplnil zábradlí každý vlastník?

    Matějka

    Vložil lake, 23. Srpen 2010 - 19:18

    Pane Berane,
    Odpověď pana Matějky je nesprávná. Na uvedený případ se vztahuje § 13 odst. 3 zákona o vlastnictví bytů:

    "Úpravy, jimiž se mění vzhled domu, může vlastník jednotky provádět jen se souhlasem všech vlastníků jednotek."

    lake

    Vložil Anonymoussss (bez ověření), 29. Srpen 2010 - 12:51

    Dobrý den pořád nám pane lake dlužíte odpověď ohledně toho proč může vlastník jednotky připevňovat „nějakou desku nebo plachtu s reklamním nápisem“ jen se souhlasem všech vlastníků. Jelikož nevíme přesně velikost tak nevím podle čeho usuzujete že se vámi uváděný zakon na toho vztahuje – doložte to jak rádíte vždy ostatním. Doporučuji Vám přesně číst o co se jedná a pak až rozdávat rozumy. Vaše odborné odpovědi jsou určitě přínosem pro tuto diskuzi, ale chování jakým se někdy ohrazujete je otřesné. Díky za odpověď a přeji hezký den. J.K.

    Vložil Anonymousss (bez ověření), 23. Srpen 2010 - 20:41

    Nevím kde berete pane lake přesvědčení že vaše odpověď je správná ? Dotyčný pan nám nepopsal o jak velkou plachtu popřípadě desku se jedná a nebo také jak bude velký reklamní nápis a vy už nám z toho děláte, že se jedná o úpravu, která mění celkový vzhled domu. To si podle Vás už ani nemůže nikdo přehodit mokré ponožky (záměrně neuvádím značku,ať nedělám reklamu) přes balkónové zábradlí bez souhlasu všech vlastníků? S pozdravem Vladimír K

    Vložil AnonymousX (bez ověření), 23. Srpen 2010 - 19:42

    Protože není zcela jasné, co jsou zmiňované „úpravy, jimiž se mění vzhled domu“, nezbývá než se řídit spíše radou pan Matějky a podívat se do dalších dokumentů, případně se obrátit na příslušný stavební úřad.

    Vložil lake, 23. Srpen 2010 - 21:00

    Doporučuji pro začátek k přečtení FAQ Co je změna vzhledu.

    lake

    Vložil AnonymousX (bez ověření), 24. Srpen 2010 - 6:07

    Výňatek z uvedeného odkazu:

    Stavební zákon nedefinuje „změnu vzhledu stavby“. Ani ZoVB nedefinuje „změnu vzhledu domu“.

    Děkuji za potvrzení mého původního vyjádření.

    Vložil Beran (bez ověření), 24. Srpen 2010 - 8:43

    Dobrý den, děkuji všem za odpovědi, které mi dali směr, kterým se mám v pátrání ubírat. Také si myslím, že když si někdo, jak je to obvyklé, zastíní zábradlí lodžie nebo balkonu rákosovou rohoží nebo bílou plachtou tak by nemělo vadit, že je na ní nějaký nápis. Josef Beran

    Vložil penik, 30. Srpen 2010 - 9:17

    Ať to dopadne jak to dopadne, tak asi největší problém bude závist ostatních spoluvlastníků, kdy si budou myslet (možná oprávněně), že z toho máte pěkný vejvar. Těžko posoudit, co je a není změna vzhledu domu. To je i satelit, ale kolik lidí žádá o souhlas všech vlastníků?

    Já osobně bych Vám to nezáviděl, ale vidím problém v tom, co by se stalo, kdyby se takto zachoval každý v domě. Já osobně bych byl pro jednu velkoplošnou reklamu na dům, ale ne pro dílčí reklamní plochy u bytových jednotek.

    Vložil PetrXXX (bez ověření), 19. Září 2010 - 9:17

    Pokud máte hroší kůži tak to tam vyvěste – všichni budou špačkovat, ale efekt tj. viditelná reklama to splní. Nebo jste slušný a necháte si toto prohlasovat na schůzi SVJ.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".