Který blbec to tu maže

Vložil Anonymous, 10. Leden 2011 - 9:20 ::

Jednoduchá otázka:

Který blbec to tu maže.

Žádné pravidlo neporušující příspěvek najednou zmizí.

Samuel

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Topič (bez ověření), 6. Květen 2015 - 20:15

    Nechcete se tu řídit nějakými pravidly pro mazání příspěvků? Příspěvky tu mizí krátce po jejich zveřejnění beze stopy a bez jakéhokoli vysvětlení. (Týká se příspěvků věcných, které nic neporušovaly.)

    Topič

    Vložil jardaparda, 9. Březen 2012 - 18:09

    Ano, důvěryhodný a průhledný systém je soustavně odmítán, a je zůstáváno v bahně totalitního moderátorského pravěku.

    Mazání příspěvků

    Kontrolní otázka pro admina:
    Je možné neustále a dokola zjišťovat, jestli náhodou nějaký můj příspěvek, především ten před několika hodinami, desítkami hodin, dny, týdny a/nebo měsíci či roky někdo nesmazal, zvlášť, pokud je jich tuna, a zvlášť, když se to tu ani nikdy, nikde a nijak neprojeví a neprojevuje?
    Odpověď:
    Nikoliv. Není to možné ani časově, ani materiálně, ani matematicky, takže řešení nějakého formuláře je prakticky zcela k ničemu. Vyřešit mi to může tak jeden příspěvek, kterého si náhodou všimnu, a další stovky mohou být v křemíkovém nebi, aniž bych si toho všimnul, že...

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 10. Březen 2012 - 9:41

    pane „jardopardo“ Váš příspěvek kde jste uvedl skript pro ignoraci mínusování mi velmi pomohl (sice mi nefunguje v CH ale v FF pracuje dobře). Neměl by jste ještě podobný, který by odstranil ty pitomé šedé lišty za které zde znepříjemňují čtení některých příspěvků.

    děkuji Neználek

    Vložil jardaparda, 10. Březen 2012 - 16:45

    Musíte upřesnit které.

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 10. Březen 2012 - 17:39

    tu lištu hned Vaším příspěvkem – aktuálně se v ní nachází pan „J.K.“ A stejně tak jsou 4-šedé pruhy v tomto vlákně – opět je tam ukryt pan „J.K.“ – jak pod pokličkou vodnického hrníčku :)) Není ale sám – tyto šedé pruhy popisuje Admin jako plné těch co byli označeni za SPAMery. Ale údajně je jich nyní tak mnoho že toto již není používáno z důvodu pracnosti. Pro staré příspěvky od cca 2009 do 2010 kdy to bylo užíváno často by ale Váš skript byl vhodným doplňkem.

    děkuji Neználek

    Vložil J.K. (bez ověření), 10. Březen 2012 - 17:04

    Dobrý den

    třeba tento můj který zakrývá jedince, kteří poukazují na to,že pan Lake nemá pravdu. Spoustě bývalých přispěvovatelů je tady dokonce neumožněno příspívat úplně. Sám jsem to viděl na vlastní oči. Nepřípomíná vám to něco ?

    Přeji hezký den.

    Vložil jardaparda, 10. Březen 2012 - 18:20

    Aha, už vím. Uvedený styl tedy stačí trochu poupravit na:

    @-moz-document
    domain(www.portalsvj.cz) {
    div.cminus {
    border-color: #cccccc !important;
    }
    div.cminus .title a, div.cminus .links a {
    color: #003399 !important;
    }
    div.cminus .title a:hover, div.cminus .links a:hover {
    color: #000 !important;
    }
    div.cminus .content, div.cminus .links {
    color: #000 !important;
    }
    div.cminus .author {
    color: #999 !important;
    }
    div[class*="banned"] {
    border-top-width: 5px !important;
    height: auto !important;
    overflow: visible !important;
    padding: 1em !important;
    }
    }

    P.S. Kromě Firefoxu funguje min. i v Opeře. Chrome nevedu, ale nevidím důvod, proč by nemělo fungovat i v něm (pro zjednodušení i pro něj existují plug-iny: https://chrome.google.com/extensions/detail/fjnbnpbmkenffdnngjfgmeleoegfcffe?hl=cs , https://chrome.google.com/extensions/detail/pabfempgigicdjjlccdgnbmeggkbjdhd?hl=cs )

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 11. Březen 2012 - 9:06

    děkuji moc, funguje výborně

    Neználek

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 10. Březen 2012 - 8:19

    pane „jardaparda“ řešení jsou, ale záleží na tom co je Váš zámysl.

    1. Pokud potřebujete aby na tomto WEBu byla Vaše nesmazatelná stopa – pak je to ješitné. Bude lepší pořídit si obdobný diskusní server jaké zde zařídil pan Biľak a knowhow takto získané pak můžete využit k prodeji
    2. Pokud potřebujete rady pouze pro sebe – pak si je vytiskněte do .PDF-ka
    3. Pokud by jste rád aby byl tento server plný nových funkcionalit, které usnadní vyhledávání – pak postupujte podle bodu č.1

    4. Pokud chcete cokoliv mimo bodu č.2 zamyslete se nad obchodní stránkou věci. Pan Biľak přestože zde byl reklamní proužek jen omezenou dobu na konci minulého roku, také „musí jíst“ – tedy pronájem domény ročně něco stojí a vývoj v Drupalu je také práce, které je nutné „věnovat svůj osobní čas“. A pan Lake, přestože se během 2 let a 36 týdnů z něj stal sprostý nerudný a neslušný přispěvatel, které si myslí, že snášením svých starých příspěvků z něj dělá guru ale kterého lze označit příměrem „jednooký mezi slepými“, přeci jen přináší „přidanou hodnotu“ tj. poněkud vyšší míru orientace v §§-fech i přesto, že je vykládá svérázným způsobem. Jen tato znalost pak přesvědčila pana Biľaka aby Laka povýšil do stavu „Moderátora“ což bohužel JE kontraproduktivní ale teprve konkurence by mohla toto „ztuhlé rameno socialistického realismu“ rozhýbat

    Význam použité etymologie:

    • (socialistický realismus)
      ..více než realitu zobrazuje stav „de lege ferenda“ (Lakova přání) namísto „de lege lata“


    Z uvedeného je zjevné, že není zcela jasné, proč by jste zde chtěl dokola zjišťovat zda zde Váš příspěvek stále je nebo není. Zkuste upřesnit.

    Neználek

    Vložil jardaparda, 10. Březen 2012 - 17:14

    1.(2.,3.)
    Argument tisíckrát ohraný, hodný mateřské školky.
    Ne, nechci mít nesmazatelnou stopu, chtěl bych "jen" důvěryhodnost a průhlednost, tak jako ostatně na jiných serverech (kde smazání beze stopy existuje jen ve výjimečných případech a za výjimečných okolností - nebo u výjimečně idiotských uživatelů), a mít možnost se bránit svévoli. Za stávajícího stavu tedy ani jedno z toho neexistuje, a kdoví, kolik threadů je už ochuzeno o košatou diskuzi jenom proto, že moderátoři mažou proti pravidlům i to, co se jim jenom "nelíbí". Diskuze tu jsou od toho, aby se na nich diskutovalo v celé šiři argumentů, a ne filtrovalo jen to "co uznám za argument JÁ".
    A ne, nechci si udělat vlastní server na problematiku SVJ. To neznamená, že budu mlčet, když se mi něco nelíbí, i přes nesporné plus tohoto serveru a informací na něm.
    Je to klasická ukázka "můžem (jsme prakticky monopol), a proto budem".

    4.
    Za sebe bych i byl ochoten anonymně přispět na provoz domény, i na "správu" adminem, a jistě bych nebyl jediný. U podobných komunit to může být časem zvykem (u některých už je), přispět malou částkou, přitom dohromady více než dostatečnou na uvedené (doména+hosting, správa...). To ovšem za podmínky v bodu 1. Když se tu s námi nikdo nebaví, a námitky vesele ignoruje případně hasí nesmyslnými a nepoužitelnými argumenty a opatřeními, nemám k tomu samozřejmě ani důvod, ani chuť.

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 10. Březen 2012 - 17:44

    OK. Mohu jen souhlasit. A je doufám zjevné že ani já si nenechám nic blbého líbit… Nakonec rozpruzovačů zde moc není :))

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 9. Březen 2012 - 13:49
    • Návrhy na zlepšení PortalSVJ – hlasujte připojením názoru {názor vyjevený linkem „Hlasování“ nic nevypovídá}:

      • ponechat zde dotazy tazatelů (jen pokud je to nezbytné!! – odpověď by se dala sepsat „formou judikátu“ tj. „shrnutím podstaty“ v prvních pár odstavcích)

      • nebo ponechat na serveru odpovědi především moderátorů XY a administrátora pana B – jen ti jsou dozorovou zárukou, že se zde budou „šířít pravdivé informace“ (šíření informací použitelnosti/ne­použitelnosti jen použitelnost omezené nespadá pod zde používaný pojem „jiný názor“). Ostatní příspěvky (=odpovědi s „jiným názorem“) ponechat pak v pouze počtu takovém aby vzbudily dojem „živé diskuse“ aby se tím svedl prodejní rating tohoto serveru

      • implicitně „ozelenit“ příspěvky moderátorů XY a pana B nezávisle na počtu hlasovacích bodů nebo u těchto příspěvků zrušit možnost hlasování úplně

      • pravidla uvedená zde schovat někam na nepřístupnější místo aby nedráždily „ty co trvají na SVÉM NÁZORU“, jako jsem třeba já

    Neználek

    Vložil Musíte zadat své jméno. (bez ověření), 23. Duben 2011 - 10:16

    V jiných internetových forech je na místě smazaného příspěvku uvedeno „příspěvek byl smazán redakcí“, případně s nějakým zbytkem příspěvku pro jeho identifikaci.

    Doporučuji zde postupovat stejně.

    Vložil admin, 10. Leden 2011 - 13:25

    Dobrý den,

    pokud Vám přijde, že nějaký příspěvek byl smazán, aniž by si to zasloužil (tedy byl slušný, k danému tématu, …), napište mi prosím pomocí kontaktního formuláře (např. odkaz Webmaster v patičce webu) a popište mi, o jaký příspěvek šlo (např. pár slov, která si z něj pamatujete, ve kterém vlákně se nacházel, na který příspěvek reagoval, přezdívku autora příspěvku nebo tak něco, abych jej mohl dohledat).

    Admin

    Vložil Chovatel opic (bez ověření), 9. Červen 2014 - 10:05

    Všechny příspěvky, které obsahovaly otázku, a které byly smazány dříve, než měl někdo možnost odpovědět.

    Vložil Zoltan II. (bez ověření), 8. Březen 2012 - 22:15

    Tak treba byla bez duvodu promazana diskuse

    http://www.portalsvj.cz/…ykonu-funkce

    Vložil NeznáIek˙ (bez ověření), 9. Březen 2012 - 1:23

    pane „Zoltan II.“ vlevo na stránce je link „kontaktujte nás“ – to je schránka na které musíte bušit a to i jiní kteří jsou nespokojeni se způsoby vedení na tomto serveru. Vede jej pan Biľak Jan – který má zjevně za to že se výmazy nelíbí pouze panu Neználkovi a několika dalším otrapům.

    Takže bušte bušte bušte – stejně jako to činím já. Třeba se za těmi dvěřmi „někdo probudí“ a podstatnou VADU Portálu odstraní. Až totiž bude odstraněna – ani nebude tolik výpadů proti LAKOvi který tu ty rozbroje vytváří.

    Neználek

    Vložil lake, 9. Březen 2012 - 5:27

    Pane NeznáIku, jestliže Vaše příspěvky jsou mazány častěji, je to nejspíše proto, že jste velmi neukázněný diskutér.

    Právě před deseti minutami byl vymazán Váš příspěvek v jiné diskusi, neboť jste v něm záměrně klamal čtenáře a napsal nepravdu: uvedl jste vlastní tvrzení (zjevně nesmyslné a rozporné se zákonem), ale označil jste je výslovně za tvrzení jiného konkrétního diskutujícího. Ten ovšem není autorem nesmyslu, který jste mu svou manipulací chtěl podsunout.

    Poškozování jiného diskutujícího šířením nepravdivých informací – to byl jeden konkrétní příklad toho, co na tyto stránky nepatří. Jestliže se objeví nekorektní příspěvek, porušující pravidla Netiquette, bude prostě odstraněn. Řiďte se podle toho i Vy.

    lake

    Vložil rivr, 10. Leden 2011 - 21:23

    Navrhuji znovu zaměřit pozornost na to aby relevanci neposuzovalo jen několik moderátorů (i když relevantních).
    Je také nepravděpodobné, že by se našlo více přispěvatelů na tomto WEBu kterým by extra-záleželo na tom zda někdo jejich příspěvek nesmazal nebo neupravil a informovali o tom mailem – o tom jasně svědčí ne-ojedinělé zoufalé výkřiky viz. „motto“ tohoto vlákna.

    Tento systém také znemožňuje dělat si poznámky (soukromé linky na relevantní a hutné příspěvky) – ze stejného důvodu: není jistota, že je někdo „oprávněný“, nesmaže či je „neupraví“.

     rivr

    Vložil Samuel (bez ověření), 10. Leden 2011 - 16:18

    Třeba bylo nedávno řešeno, zda je při vzájemném započtení pohledávek možné započíst i jejich příslušenství.

    Příspěvky byly velice rychle smazány (nic neporušovaly).

    Samuel

    Vložil tpd, 10. Leden 2011 - 12:12

    bohužel se to tu stává…i mé příspěvky někdy zmiznou aniž bych porušil nějaká pravidla…nevím jestli to maže nějaký „blbec“…to bych se neodvažoval tvrdit…ale je to zejména pokud máte jiný názor než jistý „guru“ tohoto webu…můžete hádat kdo to je…nik je na čtyři písmena…tak a mám zaděláno nato že budu i nyní smazán…

    Vložil KJ (bez ověření), 23. Leden 2011 - 15:52

    Tak třeba tady ještě před chvílí byl příspěvek:

    http://www.portalsvj.cz/…revitalizaci

    KJ

    Vložil admin, 23. Leden 2011 - 17:03

    Máte pravdu – příspěvek jsem dohledal. Vzhledem k tomu, že dotaz se týká rozúčtování nákladů a smazaný příspěvek s titulkem „Znovu stavíte a oživujete“ obsahoval text „re-konstrukce = znovupostavení, re-vitalisace = znovuoživení. KJ“, aniž by alespoň částečně pomohl tazateli s popsaným problémem, nespatřuji na tom nic špatného.

    Vložil Pepík (bez ověření), 23. Leden 2011 - 19:39

    Pokud je to celý příspěvek, tj. nebylo nic vynecháno, pak příspěvek nic neporušoval tím, že pomohl objasnit použité termíny.

    Kromě definic podle ČSN či zákonů existuje i etymologický výklad termínů, který je přinejmenším stejně na místě jako citace ČSN či zákonů.

    Ostatní přispěvatelé mohli navázat a doplnit výklad pojmů podle ČSN a zákonů.

    Třeba tu slovníček pojmů již je.

    Pepík

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".