Vložil MartinII, 5. Duben 2012 - 17:55

Uplatňování reklamací se něčím řídí. Například u vyúčtování bývá uvedeno, že reklamace přijímá účetní a termín do kdy. Dokud byty patřily obci, také jsme běhali na OPBH (coby správce), nikoli na město jako vlastníka. Přečtěte si stanovy. Dle nich správu vykonává společenství, něco z toho výbor, něco shromáždění. Něčím je pověřen správce, jinak by např. revize dělalo společenství samo (viz Vzorové čl. III – Správa domu a další činnosti). O správci se totiž vzorové stanovy pokud vím nezmiňují ne že by opomenuly, ale záměrně. Společenství tedy některou agendou pověří správce, a je třeba vědět kterou (zda havárie hlásit výboru či správci atd.). Záleží na smlouvě se správní firmou. Smlouvu neznáte. Reklamujte tedy u správce (kopii si nechte potvrdit), na vědomí výbor do schránky. Jste snad členkou SVJ dost dlouho abyste věděla jakými normami se SVJ řídí (zákon, stanovy, usnesení shromáždění). Ani účetnictví není určeno stanovami, že ho dělá účetní, ale společenství. Záleží, čím koho SVJ pověří.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.