Vložil MartinII, 17. Leden 2012 - 13:07

pane E, řiďte se zákony a vašimi stanovami

Dle ZoVB jsou zálohy na správu domu závazkem finanční prostředky závazkem společenství vůči vlastníkům

Dle ZoVB má vlastník právo obdržet vyúčtování záloh na úhradu jednotlivých služeb, nahlížet do podkladů k určení výše povinnosti podílet se na nákladech správy domu

  • – – – – – – – – – – –

Dle stanov má povinnost hradit stanovené příspěvky na správu domu a pozemku

Vyúčtování záloh za služby provádí výbor 1× za zúčtovací období, nejpozději do 4 kalend. měsíců po jeho skončení.

Zprávu o použití a stavu příspěvků na správu domu a pozemku předkládá výbor ke schválení shromáždění spolu se zprávou o hospodaření a s návrhem na schválení účetní závěrky.

  • – – – – – – –

Jak je to s vyúčtováním záloh správy zákon neurčuje.

Závazek společenství vůči vlastníkům by měl být vyúčtován, jak v jiném vlákně zmínila ing. Klainová.

Ani stanovy nezmiňují vyúčtování záloh správy, jen zprávu o použití a stavu.

Žádal jste řešení situace s nevyúčtováním závazku společenství vůči Vám ?

Předkládá výbor zprávu o použití a stavu příspěvků na správu ?

Měl jste myslím uhradit zálohy správy první rok, potom to po nevyúčtování závazku řešit.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.