Vložil Radka Gazdosova (bez ověření), 25. Říjen 2011 - 9:17

jsem překvapená,co všechno se může stát.Je to mou malou praxí v předsednictví,a tak zde čerpám „rozumy“.Štěstí přeci přeje připraveným:)Co se týká vyúčtování záloh za služby,máme vlastní zkušenost.S do­volením se s Váma podělím. V r.2009 jsme byli 2 měsíce družstvem a bývalá účetní a správcová v jedné osobě nechala na schůzi odhlasovat,že vyúčtování proběhne v r.2011 společně za r.2010.Mezi tím jsme účetní odvolali a ona do letošního června nebyla schopna novému správci předat podklady důležité k vyúčt.-třeba přehledy plateb nájemníků.Vlastně až tady jsem se dozvěděla,že paní účetní jednala proti zákonu,že termín vyúčtování záloh nemůže změnit ani členská schůze. Nový správce nám podal vyúčt.2009–2010 až v červnu 2011 a my se s nájemníky dohodli,že přeplatky prostě hned vyplatíme v hotovosti a nedoplatky,že taky nám zaplatí v hotovosti a kdo chce splátkový kalendář,tak ho má ,ale vše musí být vyplaceno do 31.12.2011.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.