Vložil Jenda (bez ověření), 7. Duben 2011 - 18:22

„po tři roky docházelo ke špatnému účtování, kdy byly elektroměry špatně napojeny“ – paní Marcelo, vaše tvrzení je nesmysl. ČEZ dělá odečty a špatně zapojený (napojený) nebo nefunkční elektroměr objeví okamžitě. V takovém případě počítají průměrnou spotřebu elektroměru, která se musí uhradit. A takový špatně napjený elektroměr ihned uvedou do správného provozuschopného stavu nebo elektroměr vymění. Nám se v roce 2010 elektroměr zasekl, takže mám aktuální informace. Prostě tři roky jsou nesmysl. Někdo vám dal nepravdivé informace a vůbec není jasné, co jste tedy reklamovala.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.