Vložil Marcel Goliaš, 1. Duben 2011 - 12:06

Dobrý den,

souhlasím s panem Pavlem. Pouze bych doplnil, že „zpráva o hospodaření“ by podle mého názoru mohla být jakýmsi srozumitelným vysvětlením účetní závěrky vlastníkům/laikům).

Obvykle se totiž účetní závěrka na shromáždění „vysvětluje“ pouze ústně (pokud vůbec), takže si myslím, že je celkem vhodné to hodit na papír, aby si každý vlastník mohl ze shromáždění odnést alespoň stručný přehled těch nějdůležitějších informací o hospodaření společenství. V ideálním případě je možné to vlastníkům rozeslat ještě před shromážděním, aby se pak mohli na shromáždění případně ptát na to, co je zajímá nebo čemu nerozumí.

Určitě by měla ta zpráva o hospodaření obsahovat přehled výdajů/nákladů (jak už uvedl pan Pavel) – tj. za co všechno vydávalo společenství peníze (kolik nás stálo teplo, voda, účetní, výbor atd.).

Myslím si, že to lze pak celkem dobře použít i při schvalování rozpočtu na další rok.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.