Vložil Petr, 25. Leden 2011 - 10:00

Plátce má od poskytovatele služeb nárok na vyúčtování toho, co platil. Co se hradí zálohově v domě je uvedeno v Evidenčním listu. Předseda má pravdu že si to každý dělá dle sebe (jsou různé sofwtare vyúčtování), ale vyúčtování by mělo být srozumitelné a je možné ho vždy reklamovat. Možná ale předseda dohodl špatně smlouvu se správcem. Pokud není specifikována služba, odvodil bych, že služba je vše mimo zálohy správy (nesprávně nazývaný fond oprav). Peníze máte na účtu SBD, a většinou vznikají spíše nedoplatky než přeplatky. Jak SBD doloží bez řádného vyúčtování výši nedoplatku ? Smlouva byla uzavřena zřejmě dle Obchodního zákoníku. Proč nemáte svůj účet SVJ ?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.