Je možné si vysvětlit Vaši interpretaci na „…Právo zasáhnout do
výpočtu…“
(při striktním přístupu k výkladu Vyhlášky tak jak jej
uvádíte)
těmito pravidly? :
- pokud hranice ±40% nepřesáhne alespoň jedna jednotka
<u>nevzniká právo vlastníka</u> na „…úpravu výpočtové
metody uvedené v odstavci 3.“ (§4/4)
Právo nevzniká ani pokud byly Shromážděním schváleny jiné hranice (v rozsahu od +40% do –40% požadovaných Vyhláškou).
- pokud hranice ±40% překročena byla alespoň u jedné jednotky,
musí vlastník metodu (§4/3) upravit.
Může ji ale nyní již upravit <u>na jiné hranice</u> (Shromážděním schválené)
(protože poslední věta (§4/4) neuvádí JAK se má výpočtová metoda v (§4/3) upravit (1.vní věta <u>pouze</u> uvádí, že nesmí překročit ±40%) pak tedy- hranice mohou být jakékoli schválené Shromážděním (maximálně v rozsahu od +40% do –40% požadovaných Vyhláškou – tedy i zmiňovaných –25%)
- při opakované aplikaci (§4/3) je pojem „..úměrně..“ redukován jen na ty jednotky, které měly spotřebu pod +40% a to až do té doby dokud neplatí ad1)
(§ jsou z Vyhlášky 372/2001)
Poslední komentáře