rozúčtování za odvoz nahromaděného nepořádku v domě

Vložil Anonymous, 15. Září 2010 - 16:53 ::

Díky zanedbanému stavu sklepů a půdy v domě provedla komunální správa vyklizení odpadu těchto prostor a následně naúčtuvala všem nájemníkům na hlavu tak, že se zvedly zálohy za úklid domu o více než 30 procent. Je vůbec možné toto účtovat do položky úklid domu? Navíc někteří nájemníci vůbec nemají přístup na půdu, nemají ani klíče, nemají s tímto nahromaděným harampádím nic společného. Zajímaly by mě možnosti, jak lze takováhle záležitost řešit. Správa tvrdí, že máme být více všímaví, kdo tento nepořádek hromadí, prý jsme neteční. Tomu se musím smát. Snad mě napadá instalace kamer… Nevím. Mám obavu, že takovýchhle vyklízecích akcí může být během roku čím dál víc. Myslím, že 400 Kč/měsíc za úklid domu je opravdu příliš. Vlastislava

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.