rozúčtování za odvoz nahromaděného nepořádku v domě
Díky zanedbanému stavu sklepů a půdy v domě provedla komunální správa vyklizení odpadu těchto prostor a následně naúčtuvala všem nájemníkům na hlavu tak, že se zvedly zálohy za úklid domu o více než 30 procent. Je vůbec možné toto účtovat do položky úklid domu? Navíc někteří nájemníci vůbec nemají přístup na půdu, nemají ani klíče, nemají s tímto nahromaděným harampádím nic společného. Zajímaly by mě možnosti, jak lze takováhle záležitost řešit. Správa tvrdí, že máme být více všímaví, kdo tento nepořádek hromadí, prý jsme neteční. Tomu se musím smát. Snad mě napadá instalace kamer… Nevím. Mám obavu, že takovýchhle vyklízecích akcí může být během roku čím dál víc. Myslím, že 400 Kč/měsíc za úklid domu je opravdu příliš. Vlastislava
Pochopil jsem, že se jedná o nájemní byty. Pak vyklizení půdy a sklepů nehradí nájemníci, ale majitel domu. Ten má být všímavý.
Pokud ale mluvíme o domě, kde je SVJ, pak si náklady rozdělí vlastníci jednotek poměrně podle velikosti spoluvlastnického podílu (nedohodnou-li se jinak).
„následně naúčtuvala všem nájemníkům na hlavu“?? tak to buďte teta rádi, že vám na tu hlavu rovnou nenasr…;-) ale teď vážně: ptejte se svého výboru (pokud jste SVJ), jak to platil. nejjednodušší je to zaplatit jednorázově, pro zvýšení záloh nevidím důvod, tak velká částka to snad nebyla. pokud ale nemáte na účtu peníze, pak to jinak, než zvýšením záloh, nepůjde. stran toho, abyste byli víc všímaví, tak to bohužel nevyřešíte. když jsou v domě blbci, bordel tam bude pořád, když to mám říct takhle jadrně.
Poslední komentáře