Vložil lake, 4. Květen 2010 - 13:00

O vyúčtování a jeho povinném obsahu jsem napsal podrobně ve vláknu Kontrola rozúčtování služeb. K Vašim dotazům:

1. Podle vyhlášky 372/2001 Sb. se náklady vyúčtovávají nejméně jednou ročně, a to nejpozději do 4 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období. V tomto termínu vlastník (nebo SVJ) zajistí, aby s konkrétním vyúčtováním byl písemně seznámen konečný spotřebitel.

2. Ve vyúčtování vlastník (nebo SVJ) povinně uvádí lhůtu a způsob uplatnění reklamací proti vyúčtování konečným spotřebitelem; tato lhůta nesmí být kratší než 21 dnů.

3. Převzetím přeplatku se k ničemu nezavazujete. Obecně platí, že věřitel je povinen od dlužníka převzít i částečné plnění. Správně by ovšem nemělo být vyplaceno nic, dokud neuplyne reklamační lhůta a dokud nejsou všechna vyúčtování opravena v souladu s uznanými reklamacemi.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.