Vložil ekalousík (bez ověření), 1. Duben 2010 - 13:56

Dobrá rada pana Richarda: Dostanu vyúčtování služeb se lhůtou k podání reklamace 14 dní.

Postupuji podle doporučení:

„Písemně se obrátit na statutáry se žádostí o nahlížení či kopie dokladů s prokazatelným doručením a vyčkat dler lhůt uvedených ve stanovách či zákoně.“

Vyčkám, čas běží, požadované stále nemám.

I dále postupuji podle rady:

„Pokusit se na SHROM. dotčené odvolat pro nečinnost, příp. se obrátit na soud.“

Shromáždění se koná jedenkrát ročně. Počkám tedy rok, odvolám. Požadované stále nemám.

Tomu se říká praktická rady.

ekalousík

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.