Vložil Norbert Rabas (bez ověření), 28. Duben 2015 - 15:38

Děkuji za opravu, musím ještě dodat, že je z jejich strany cítit snaha obrušovat napětí, ale ten fakt, že to prostě musíme zaplatit je neměnný. Poučení do budoucna, zjistit si všechny podmínky pozáručního servisu a to podrobně – ceny náhradních dílů, předpokládaná životnost atd. a to i u zdálivě renomované firmy u které bych předpokládal, že si svoje renomé prostě nedovolí dávat v šanc takovými pozáručními podmínkami. Frekvenční měnič mi nechají (děkuji kolegovi z druhé reakce) – už z důvodu případného odůvodnění na shromáždění vlastníků bytových jednotek – určitě jim to tam donesu :-) ,ale to je tak vše co mohu udělat – jejich zklamání nad situací to asi nevyřeší.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.