Vložil Veronika Z. (bez ověření), 19. Únor 2013 - 10:47

Uvádím zde naší zkušenost s touto firmou, protože doufám, že tím od podobného osudu ochráním další lidi, kteří by měli tu čest podlehnout verbálnímu umu pana Krále. V létě roku 2012 jsme začali s majitelem firmy NKS Okna Oslavany, která je pobočkou firmy RI OKNA a provádí pro jejich výrobky montáž, řešit výměnu vchodových dveří u rodinného domu. Byl nám doporučen hliník a přes jeho vysokou cenu jsme souhlasili. Po hodinové přednášce, při které nám pan Král vysvětloval, jak je jeho firma v této oblasti skvělá a proto si můžou dovolit mít vyšší ceny, jsme nabyli dojmu, že nás nemohlo potkat větší štěstí (po svých špatných zkušenostech s řemeslníky jsme konečně narazili na profesionály) a nad vyšší cenou oproti konkurenci jsme přimhouřili oči. Rozčarování přišlo vlastně ještě před montáží. Nepříjemným způsobem se protahoval proces nabídky a tím pádem zadání dveří do výroby (ne naší vinou), takže nám bylo jasné, že dveře v říjnu nebudou. V momentě, kdy se nám konečně povedlo odsouhlasit nabídku (to bylo na začátku října) jsme o panu Králi neslyšeli. Musela jsem ho několikrát uhánět, abych se dozvěděla, v jakém stavu naše zakázka je. Jediné o co se pan Král zajímal bylo, abychom zaplatili zálohovou fakturu, a to na celou částku dveří, což jsme naštěstí neudělali. Začali jsme totiž pochybovat o tom, co nám pan Král říká. Ohledně termínů nám neustále lhal, což jsme si nakonec ověřili přímo u výrobce, protože ještě v prosinci jsme nebyli schopní od pana Krále dostat závazný termín montáže, ačkoli výroba dveří měla trvat 5 týdnů. Nakonec se montáž protáhla tak, že první termín nám nabídl 27.12.2012, což jsme odmítli, protože jsme na svátky nebyli doma. Další termín montáže byl až na konci ledna roku 2013. Kdybychom uhradili zálohu na plnou cenu dveří tak, jak si to představoval pan Král, leželi by nám u nich peníze několik měsíců. Montáž probíhala stejně tragických způsobem jako předtím komunikace ohledně výroby. Futra nebyly osazeny do váhy, takže dveřma táhlo, těsnění kolem skleněných dveřních výplní montér při osazování na několika místech prořezal, dveře jsou poškrábané, ale to nejhorší bylo, že je místo na kotvy dal na turba, která zavrtal do plastové části rámu, čímž je poškodil. Začali jsme se s firmou NKS Okna dohadovat o nápravě a na doporučení výrobce byly dveře překotveny do hliníkové části, takže tam nyní máme dvojnásobek děr. Odstranění všech závad na našich dveřích zabralo 2 dny, během kterých jsme nedělali nic jiného, než se s firmou NKS Okna dohadovali o to, kdo za co může. Náhodou jsme se mimo jiné dozvěděli, že svým montérům sehnali materiály k montáži hliníků až dva dny poté, co u nás montáž zvrzli. Ve finále jsme za tyto průtahy a zničené dveře požadovali alespoň slevu, jenže jsme se dozvěděli, že nedostaneme nic, jelikož se jedná hlavně o závady estetického charakteru. Naopak jsme ještě byli nuceni zaplatit doplatek za zvýšení sazby DPH, ačkoli montáž v roce 2013 probíhala výhradně z důvodu zdržení na straně dodavatele, neboli NKS Oken. Takže už nikdy více!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.