Vložil Pavel, 8. Květen 2007 - 11:33

Pokud správce zpracovává i účetnictví, tak by měl předat i účetní závěrku (rozvaha, výsledovka, příloha). Tu by mělo schválit shromáždění a podepsat předseda výboru (čl. VII vzorových stanov, ale koukněte do svých stanov).

O tom, zda se má účetní závěrka předat na obchodní rejstřík je spor. Osobně si myslím, že ne, ale jsou i názory opačné.

Pokud budete ukládat do sbírky listin, tak ve tvaru .pdf. V listinné podobě se od roku 2007 účetní závěrky neukládají.

Hezký den! PavelSVJ@centrum­.cz

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.