Vložil Petra T, 21. Červen 2020 - 17:43

Ještě jednou děkuji za jakýkoliv váš názor.

  1. Řádný odečet za rok 2018 jsme nebyli schopni zajistit, ano toto byla nase chyba.
  2. Z tohoto důvodu jsme se pozadali a domluvili se společeně se SVJ a firmou na mimořádném odečtu, který byl proveden v polovině března 2019, v termínu odsouhlasenem SVJ a ktery je je uvede jako stale akceptovatelny na web stránkách firmy provadějící odečet (mimořádné odečty provádí do konce března následujícího roku včetně výměny odpařovací trubičky).
  3. V prosinci 2019 byl udělán jiz řádný odečet a podepsán odečítací formulář technikem a námi a předán k vyučtování SVJ.
  4. Tudiž jsme dle naseho nazoru nesplnili podmínky na které se odkazuje v § 3 odst. 5 vyhlášky č. 269/2015, nebot jsme umožnili instalaci měřidel podle zákona o metrologii nebo zařízení pro rozdělování nákladů na vytápění. A to platí jak pro rok 2018, tak i 2019.

Omlouvám se za dlouhosáhlé nastínění našeho problému, ale je to kvůli tomu, že mi vaše příspěvky pomohou pochopit některé odpovědi na naše otázky? Proč SVJ i přesto, že my i oni jsme si vědomi toho, že pracovník firmy, která provádí odečet ho neprovedl v souladu se smlouvou a za co jsme ho zaplatili, a SVJ nám jako svým členům odmítá tento odečet reklamovat? Proč SVJ a správce, které vyúčtování provedl nám odmítá poskytnout podrobné vyúčtování jak k nedoplatku dosahující téměř 60 tis. dospěl? Proč taková netrasparentnost? K čemu SVJ takto získané peněžní prostředky použije?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.