Vložil LENII, 18. Červen 2020 - 12:38

OTÁZKA: 1.Lze novější vyúčtování za 2019 „reklamovat“ s odkázáním na fakticky kratší dobu pro jeho kontrolu?

Teoreticky reklamovat můžete, ale těžko budete úspěšný…

OTÁZKA: 2. Porušuje správce nějaký zákon, když zaslal vyúčtování služeb za rok 2018 a rok 2019 současně s uvedenou stejnou 30 denní lhůtou pro reklamaci?

Správce porušil zákon tím, že zaslal vyúčtování za rok 2018 POZDĚ ! , ne tím, že poslal vyúčtování za r.2018 a 2019 současně se stejnou lhůtou na reklamaci…

Zaměřte se na lhůty pro vyúčtování v zákoně č.67/2013:

§ 7 Vyúčtování a splatnost přeplatků a nedoplatků

a § 13 Pokuta za prodlení s nepeněžitým plněním…

Pokud nemáte dojednanou výši pokuty, činí výše pokuty 50 Kč za každý započatý den prodlení. Takže při ročním zpoždění vyúčtování za rok 2018 to bude pokuta přes 18 tisíc !!!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.