Vložil kemiS, 19. Duben 2019 - 17:11

Každý vlastník bytu má vedle práv i povinnosti.

Jestli máte s novým vlastníkem jenom problém v nulové komunikaci, ale zálohy na správu domu a služby platí v řádném termínu a uživatele bytu nedělají problémy, tak to žádná tragédie není. Připomeňte vlastníkovi bytu jeho povinnosti v doporučeném dopisu s dodejkou na adresu uvedenou ve výpisu z katastru nemovitostí a sdělte mu, že náklady spojené s administrativou včetně poštovného mu zahrnete do nákladů vyúčtování za správu v daném roce. U nás máme vedle nákladu na poštovné ještě Kč 100,– za každou upomínku.

U vyúčtování postupujte stejně. V doporučeném dopisu ho vyzvěte, aby vám sdělil, na jaký účet máte poslat přeplatek z vyúčtování a protože si vyúčtování nepřebírá osobně, požadujte, aby vám přípis s číslem účtu dodal úředně ověřený. Upozorněte jej také možná rizika při nedodání funkčního telefonického spojení v případě, např. prasklé vody, požáru atp.

Taky upřednostňujeme osobní kontakt, ale zapojovat do řešení věcí spojených se správou domu jiné osoby než vlastníky je cesta do pekel.

Některé lidi je prostě třeba vychovávat, když rodiče tu výchovu k odpovědnosti zanedbali.

Jirka

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.