Vložil PN (bez ověření), 25. Listopad 2019 - 14:44

Termín výměny se podařilo posunout, ČMI za přítomnosti zaměstnance vodáren provedlo měření a potvrdilo chybovost hlavního – patního vodoměru.

Vodárny pak zkoušeli vrácení peněz podmínit výměnou celé vodoměrné sestavy, poslali řádově předražený cenový návrh, ale na to jsme nepřistoupili. Chtěli jsme po dodavateli vody upřesnit, která část (díl) sestavy je nevyhovující a proč. Nakonec nebyli schopni podat konkrétní odpověď, určit vadný díl. Tzn. žádnou celkovou výměnu (ani dílčí výměnu) jsme neprovedli a peníze za přiměřenou vodu vrátili.

Nakonec se potvrdilo, že dálkově odečitatelné bytové vodoměry v našem případě měří celkem přesně. Dodavatel vody vrátil rozdíl za období 18 měsíců dobropisem a také snížením výše platby několika zálohových faktur.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.