Vložil Misme, 19. Září 2018 - 17:15

To, co píšete ve druhé větě zase použijte v argumentaci k soudu. To je to, co si většina bafuňářů vůbec neuvědomuje a soudce to neví, protože při svém platu asi bydlí v úplně jiných podmínkách. Také je to jen člověk, nemůže znát všechno.

Pokud mělo vyřízení reklamace skluz, uplatněte klidně požadavek na 50 kaček, nebuďte velkorysý. Kromě toho se nebojte otevřeně kritizovat kvalitu vyřízení reklamace. Nárok na pokutu za nahlížení by podle mého laického názoru neměla přerušit výzva k úhradě. Kromě toho vy můžete poslat výzvu k úhradě pokuty k určitému datu a poté (koukněte do zákona, je to několik málo dnů) předžalobní výzvu, a pak by měl začít naskakovat úrok – to si ale ověřte na netu, už si to nepamatuji přesně. Započítávání bych neřešila, to ať vyřeší soud.

Třetí odstavec – za pozdě dodané vyúčtování pokuta náleží, ale nemyslíte vadné opravné vyúčtování? – to prý lhůtu zastavuje. Jsme průkopníci (také se soudím), ;-) zkoušíme systém na sobě. Až budeme mít rozhodnutí alespoň prvoinstančního soudu, budeme si moci předat zkušenosti. U mne nastal naprosto stejný problém, tj. reklamace byla vyřízena pozdě a dalším vadným vyúčtováním a to několikrát opakovaně a dosud (je to již několikátý rok) to není OK. To je jedním z důvodů, pro který jsme se sešli u soudu.

Za poslední odstavec vás chválím, to rozhodně udělejte, protože i kdyby na to předseda nekývl, rozumný soudce to ocení (jsou rádi, když se nechováme jako debilové a dokážeme se domluvit).

Mějte se. Držím palce.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.