Vložil Pavel, 30. Duben 2018 - 14:20

Misme,

pokud máte sousedy, kteří jsou stále doma, tak se využití telefonu při havárii snižuje.

Já vycházím z vlastní praxe. Např. sousedovi praskla růžice na topení. Soused často pobývá s rodinou ve své původní vlasti mimo Evropu. V seznamu telefonních kontaktů jsme měli jeho příbuzného, který nám umožnil přístup do bytu. Uzavřít stoupačku ve sklepě trvalo pár minut a bez dodavatele. Ale pokud bychom poslali doporučený dopis na adresu uvedenou v KN, tak by se na této stoupačce 2–3 měsíce v zimě netopilo. Zkrátka majitel odlétá na zimu do tepla.

Nebo neprovedené první odečty. Pro druhý odečet je určitě lepší navázat kontakt telefonem, než vhazovat upozornění do schránky. I když jsme po zavedení dálkových odečtů periodu snížili na 1× za 5 let při výměně baterie. Dále může dojít k poruše dálkového odečtu. Potom je pro obě strany vhodnější telefon než nějaké oznámení ať už do schránky nebo poštou.

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.