Vložil RD (bez ověření), 9. Únor 2018 - 10:38

Máme zkušenost za posledních 14 let z Prahy. Domovní vodoměr reklamován 4×, z toho jednou neúspěšně, vždy po zhruba třech letech používání. V žádném případě vodoměr nevydržel 6 let, jak by měl podle ČSN. Dřive bylo možné se přeměření osobně zúčastnit, nyní to možné již není, PVaK používá zkušebnu v Orlických horách. Faktura za neúspěšnou reklamaci byla asi 3 500 Kč, z toho 1 800 za nový vodoměr. Podle mne i na úspěšné reklamaci vodárny rozhodně netratí, protože poskytnutá sleva je vždy nižší než skutečná ztráta, protože sleva je poskytnuta jen od doby reklamace, a přitom vy sledujete rozdíly již po určitou dobu předtím. Přes CMI jsme reklamaci ještě nezkoušeli, možná, že je to výhodnější. V minulosti nám také vodárny odmítly poskytnout protokol o měření s odůvodněním, že jim to zákon zakazuje, což bylo absurdní. Obrátili jsme se proto na příslušné ministerstvo se žádostí o stanovisko. Přišlo velice profesionální a nepodpořilo názor vodáren. Poté se vodárny přestaly zpěčovat a myslím, že již protokol bězně poskytují. Shrnu-li to doba tří let, než vodoměr přestane vyhovovat požadavkům ČSN se mi zdá poněkud krátká. Poslední poznámka, volbu typu nebo druhu vodoměru, případně s doplatkem, nám vodárny nikdy nenabízely.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.