Vložil Dvořák (bez ověření), 23. Prosinec 2017 - 4:32

Pokud se ptáte na účetní software, tak doporučuji MoneyS3. Podle toho, kolik máte jednotek, budete možná potřebovat i správcovský software (evidence jednotek, předpisy plateb, vyúčtování, …). Malý počet jednotek můžete zvládnout v Excelu. Pokud máte více jak 20 jednotek, doporučuji pořízení správcovského software.

Zmiňované Integri je kombinací obého, pokud se nepletu. A bude určené velkým správcovským firmám.

Pohoda je účetní software a dá se napojit na správcovský systém SBN.

Mezi další správcovské systémy patří Domsys, Windomy, SWAN, SSN, …

Některé z těchto systému (třeba SWAN) pak mají i svůj vlastní modul pro účetnictví.

Pokud nemáte stovky jednotek, tak bych osobně šel do specializovaného účetního software MoneyS3 a k tomu bych si vybral SBN nebo SWAN nebo Windomy. Eventuelně cloudový Domsys.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.