Vložil janica, 25. Listopad 2017 - 13:06

V některých SVJ to tak skutečně mají. Všechny faktury nechodí ale na mail, posílají se i poštou. Pokud jsou smlouvy, tak ty firma sice pošle mailem, ale podepsanou stránku musíte oskenovat nebo spíše všechny stránky. Že dělá předseda i správce a nechá si za to platit, je neskutečné. My si děláme správu sami, akorát účetní si platíme. Za 1 rok přece nemůže být tolik dokladů a dokumentů, pokud se neprovádí v domě nějaké stavební úpravy, zateplení, výměna střechy či výtahu. To snad je v jednom šanonu. Horší je to za několik let.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.