Vložil TN. (bez ověření), 14. Červen 2017 - 14:42

Je to takový zoufalý pokus o „řešení“ kombinovaný s lidovou tvorbou amatérů ve výboru, tedy bez porady s právníkem. Znění ve stanovách je neurčité a nesmyslné, umožňuje různý výklad, což vždy způsobí neplatnost, resp. nicotnost. Navíc tedy zrovna u Airbnb je počet osob každý den jiný. Já kdybych měl byt a používal ho na krátkodobé pronájmy, tak bych se s SVJ dohodl na nějakém fixním počtu osob, např. 3 nebo klidně 5, protože podle počtu osob se maximálně tak rozúčtovává jen elektřina a úklid, příp. výtah a kamerový systém, pokud jsou to samostatné služby. A pokud v daném SVJ nic podle počtu osob nerozúčtovávají, dohodl bych se s SVJ na zvláštním příspěvku na úklid např. 2000 Kč měsíčně, v závislosti na intenzitě využívání bytu. A samozřejmě bych uživatele bytu pečlivě vybíral dle recenzí (nebral bych každého) a řádně je instruoval a hlídal, v případě Airbnb to funguje dobře, protože recenze dávají nejen návštěvníci bytnému, ale i bytný návštěvníkům, a když dáte zápornou recenci, tak dotyčného už nemusí nikdo další ubytovat, akorát se recenze používají jen minimálně, většině pronajímatelů je to asi opravdu fuk, co se v domech děje. Naštěstí krátkodobé pronájmy nerealizuji, tak nemusím přemýšlet co by kdyby…

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.