Vložil BVP (bez ověření), 19. Duben 2017 - 10:53

Dobrý den.

Podobnou situaci jsem řešil, protože jsem se nemohl dívat na to, že platím vodu navíc, kterou jsem dle vodoměru (poměrového) nespotřeboval.

Skutečnost byla taková, že nám neustále chyběla studená voda. Součet bytových vodoměrů vůči patnímu, byl neustále nižší a to hodně!

V roce 2012 chybělo 70 m3, v roce 2013 chybělo 104 m3, v roce 2014 chybělo 199 m3, v roce 2015 chybělo 96 m3 studené vody. (jednalo se o spotřebu 22 bytových jednotek). Zařídil jsem výměnu bytových vodoměrů a to s dálkovým odečtem, která byla provedena první týden v lednu 2016. Ve vyúčtovaní za rok 2016 po výměně vodoměrů, chyběli pouze 2 m3 studené vody (rozdíl v součtu všech bytových vodoměrů vůči patnímu vodoměru).

Dle mého názoru se dá tolerovat odchylka tak 10%, když je víc, tak je něco špatně a mělo by se to řešit. Kde je problém u Vás nikdo neví. Nikde jsem se nesetkal s tím, že by bylo jasně dané, jaká je povolená odchylka. Myslíte si, že rozúčtovat spotřebu vody dle počtu osob je spravedlivejší? Každopádně bych podal reklamaci vyúčtovaní spotřeby vody.

Hezký den. BVP

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.