Vložil Daniela K. (bez ověření), 14. Únor 2017 - 15:54

Pokud to správně chápu, měsíčně platíte splátku a v lednu dostanete výpis k 31.12. před­chozího roku, kde Vám banka vyčíslí kolik započetla na úroky, bankovní poplatky a jistinu.

Tak co měsíční splátky dávat na 314 a k 31.12. je dle výpisu odúčtovat a splátku úvěru a náklady na úvěr zaúčtovat v souladu s rozhodnutím o přijetí úvěru (museli jste se dohodnout, jak budete zúčtovávat vůči členům společenství).

Účetnictví má být průkazné a nemusíte 100% dodržovat účetní standardy, pokud si to obhájíte. Např. tím, že si tento postup necháte schválit shromážděním a uvedete jej do přílohy daňového přiznání.

Zcela určitě tento postup je přehledný a ve výsledku máte výdaje a náklady na účtech, na jakých potřebujete pro rozúčtování.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.