Vložil °° (bez ověření), 29. Leden 2017 - 16:25

Vážená, místo invektiv raději odpovězte na moje konkretní výše uvedené otázky: „A jak si to představujete „v dostatečném předstihu před konáním shromáždění tak, aby svolávající mohl tento jeho návrh zařadit do programu“? Vlastníci se dozví z pozvánky, že se uskuteční za 14 dní shromáždění. Několik z nich se obrátí se na svolávajícího, aby doplnil do programu jimi navržené nové body. A co má podle vás udělat svolávající, v případě, že rozesílá pozvánky, má rozeslat pozvánky nové s doplněnými body programu a vyvěsit novou pozvánku se všemi novými body? Pokut to vůbec zvládne udělat tak, aby se to všem včas doručilo, může vůbec včas zajistit potřebné podklady k novým projednávaným bodům k nahlédnutí zájemcům a bude tak vůbec poskytnut potřebný čas vlastníkům na jejich prostudování?“

Ptáte se: „Vy máte ve stanovách uvedeno, že navrhovat body do programu může pouze člen výboru?“

To není vůbec podstatné, kdo může navrhovat body programu, podstatné je, které zákonné ustanovení zavazuje výbor, aby je všechny uvedl do programu na pozvánku nehledě na to, že to prakticky po odeslání pozvánek už není časově možné zařazovat další body programu a zasílat nové pozvánky. Jinak vás ubezpečuji, že nemám nic proti „štouralům a kverulantům“ pokud se mohou opřít o platné ustanovení zákona. V tomto případě ho bohužel nevidím.

NOZ pamatuje na právo vlastníků uplatnit projednání bodů programu v § 1207 (statutární orgán svolá shromáždění i z podnětu vlastníků jednotek, kteří mají více než čtvrtinu všech hlasů, nejméně však dvou z nich). Jak vidíte, jistá omezení tam jsou, právě kvůli zneužívání kverulanty.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.