Přehled o účtech a dokladech pro vlastníky
Jsem rozumný člen výboru a chci vlastníkům nabídnout, že těm, kteří mají zájem, jednou měsíčně pošlu „výcuc z účetnictví“. Janica to nazývá Přehled o účtech a dokladech. Takový pojem jsem však v zákoně o účetnictví nenašel.
Prosím o radu, jaký mám dát naší účetní pokyn, co má výboru 1× měsíčně posílat, jak se to správně nazývá podle zákona (aby mi účetní rozuměla, co po ní chci) a jestli běžné účetní programy toto umí vygenerovat do PDF – kvůli jednoduchosti distribuce mezi vlastníky. Tento dokument, který mi účetní 1× měsíčně pošle, pak přepošlu emailem vlastníkům, kteří požádají.
Případně prosím o vaše tipy a rady, jak to děláte ve vašich SVJ, co vlastníkům posíláte emailem.
Webovou stránku nemáme, na poslední schůzi jsem jako nově zvolený člen do výboru navrhl, že udělám zadarmo web, ale shromáždění návrh zamítlo, lidé nechtěli záležitosti domu zveřejňovat. Já se ale snažím být transparentní a otevřený, proto alespoň vlastníkům nabídnu 1× měsíčně na jejich e-mail sjetinu z účetnictví. Co tedy účetní zadat, aby mi posílala? A jde to posílat v PDF, případně Excelu? Umí tyto formáty běžné účetní programy poskytnout?
Poslední komentáře