Vložil Bořivoj (bez ověření), 28. Srpen 2016 - 9:39

Pokud velké SBD využívá účetní software (všiml jsem si, že SBD často využívají produkt Integri jedné firmy z Chomutova), který umí jednotlivé účetní jednotky rozdělit pouze tak, že při zakládání SVJ do softwaru se založí nové „středisko“, tak by to asi vadit nemělo.

Jenže my zde řešíme jiný problém, a sice, že SBD k jednotlivým SVJ přistupují jako k družstevním samosprávám a tak se k nim chovají, uplatňují na ně své vnitrodružstevní směrnice (neschválené shromážděním SVJ), vše řídí centrálně, vč. objednávání a výběrových řízení, formuláře jsou družstevní (s logem SBD), účetnictví je vedeno čert ví podle jakých metod a tato metoda není popsaná v Příloze k ÚZ (ačkoli podle vyhlášky 504/2002 Sb má být vysvětlena)

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.