Vložil ivanq, 22. Červen 2016 - 23:03

Paní Ludmilo, když pošlete reklamaci e-mailem, tak je to stejné jako byste ji poslala obyčejným dopisem, nebo osobně vhodila do schránky SVJ. Důležité je, aby správcovská firma nebo SVJ měly svoji veřejnou e-mailovou adresu.

Vytiskněte si z Vaší odeslané pošty potřebný počet kopií Vaší reklamace a na výtisku pro sebe požádejte o podpis předsedy nebo pověřeného pracovníka správcovské firmy který má vaše SVJ na starosti, že reklamaci přijal. Tím budete mít potvrzeno, že jste reklamaci podala včas a můžete dál jednat.

S pozdravem Ivanq.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.