Vložil tristone, 4. Květen 2016 - 10:33

To není o tom, jestli má nějakou režii sklep.

Je to o tom, že nějakou režii má provoz SVJ jako takového (není to totéž co provoz domu). Jmenovitě například náklady na správcovskou firmu, odměny výboru, běžný kancelářský materiál (papíry, tisk a podobně), případně náklady na telefony a tak dále. Tohle zavedl explicitně NOZ a neuvádí v tomto bodě ani možnost domluvit se jinak.

Tyto se následně dle zákona rozúčtovávají na každou jednotku stejně. Takže na 100m byt i 3m sklep, jak píše Magda. U bytů je to logické, s těmi sklepy je to horší. Pokud ale všechny byty mají sklep, jde o houby, protože to zaplatí všichni stejně a nula od nuly pojde. Problémy to začne působit, až když to není 1:1 s byty.

Voda je u sklepů taky v pohodě, asi zavedená nebude. Ostatní služby už se řeší hůř, tam by to asi vyžadovalo dohodu všech a včlenit ji ideálně do stanov nebo prohlášení vlastníka – např. že sklepy neplatí za odpad nebo že platí pouze za elektřinu v suterénu a podobně. TO už záleží na daném domě.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.