Vložil tristone, 29. Leden 2016 - 14:23

Neznám žádný rozumný způsob. Na to jste se původně neptal :)

Zaprvé vlastníkům alespoň jednou do roka rozesíláme evidenční list s veškerými evidovanými údaji a červeně vyznačenými těmi, které nám chybí. To se ale týká spíš počtu osob a elektronické komunikace.

U nájemníků provádíme spíš pasivní obstrukci. Pokud nejsou nahlášení nájemníci, tak například jakoukoliv výměnu či vydání dalšího čipu od domu musí vyřídit osobně majitel, protože nájemníka oficiálně neznáme. A podobně.

Stejně tak, pokud se nikdo neobtěžuje nahlásit korespondenční adresu, chodí mu oficiální dokumenty (pozvánky, vyúčtování) doporučeně na adresu na katastru.

Na většinu majitelů to celkem platí. U těch ostatních to přináší jisté nepohodlí pro ně a pro výbor víceméně nic. My ty údaje reálně stejně nepotřebujeme.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.