Vložil Poznamka (bez ověření), 31. Prosinec 2015 - 11:31

To záleží též na tom, zda máte externího správce a v jakém rozsahu plní funkce správy.
Převzít je třeba:
= aktuální a archivní písemnosti
zejména platné stanovy, zakládací dokumenty, prohlášení vlastníka, smlouvy, dispozice s kontem, přístupová hesla do internetové aplikace nebo do počítače SVJ, došlá a vydaná korespondence, zápisy a usnesení orgánů SVJ, podkladové materiály, účetní výstupy, zprávy hospodaření, rozpočty, vydané informace, výplaty odměn
= pokladní agenda (pokud vede předseda)
= razítka SVJ
= klíče ke společným prostorám včetně karty na vyhotovení duplikátů
= inventář SVJ (počítač, nářadí, nástěnky…)
= zásoby materiálové (úklidové, kancelářské, …)
= společné prostory s popisem stavu (zejména závady, protipožární prostředky) 

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.