Vložil laik (bez ověření), 11. Listopad 2015 - 8:26

Zdravím, důležité je co máte ve stanovách.

Pokud je umožněno odeslání i e-mailem na adresu sdělenou vlastníkem, řekl bych, že je to v pořádku. Osobně na konec mailu připojuji zdvořilou žádost o potvrzení doručení a při odeslání chci i potvrzení o doručení a přečtení od systému (ne vždy funguje).

Slušný člen odpoví, že mail doručen. Máme i členy, kteří systematicky nereagují, jim odesílám obyčejnou poštou, protože ve stanovách máme, že shromáždění je svoláno vyvěšením pozvánky na informační desku a pro zvýšení informovanosti se pozvánka vhodí do schránky náležející k jednotce nebo odešle poštou nebo mailem.

Vyúčtování zasílám doporučeně, ať je určen počátek lhůty pro námitky.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.