Vložil MMM (bez ověření), 20. Říjen 2015 - 13:47

Následující popis představuje rámcový postup, jak absolvolvovat takový „projekt“, vycházím z něj z vlastní zkušenosti:

  • obrnit se trpělivostí
  • zjistit od všechspolumajitelů vůli k přenechání prostoru a podmínek přenechání, tyto je třeba jasně specifikovat, aby nedošlo k pozdějším nedorozuměním
  • ověřit reálnost projektu ze stavebně – technického hlediska (stavební úřad, odborná stavební firma), aby nedošlo ke zklamání poté, co už člověk začal do věci investovat a zjistí, že existují zásadní překážky nebo extrémní náklady stavby
  • nechat si profesionálem, advokátem specializujícím se na věc, sepsat "Smlouvu o výstavbě, kterou podepíšou (ověřené podpisy) všichni spolumajitelé, její součástí je kromě popisu výstavby také prohlášení vlastníka, odrážející stav po dokončení stavby, které následně na K.Ú. nahradí původní prohlášení
  • zajistit všechna potřebná povolení
  • provést samotnou stavbu
  • dokončit jednání s úřady – stavebním a následně katastrálním
  • nakonec nezapomenout na finanční úřad (změna daně z nemovitosti, příp. ostatní povinnosti)

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.