Vložil Kreia (bez ověření), 28. Srpen 2015 - 11:27

Děkuji Pavle, toho jsem se obávala. Před těmi cca třemi lety jsme sepsali „Dohodu“ při převodu do osobního vlastnictví podle starého OZ a v ní ustanovili správce. Prakticky nemáme žádné stanovy, jen jsme se „dohodli“ a tak to bylo :) Nyní jsme si zvolili nového správce, protože starý se odstěhoval – už teď lituji, že jsem to já, protože nikdo to nechtěl dělat. Žádnou smlouvu s novým správcem – se mnou (stejně jako se starým) nemáme. Mám jen podepsané plné moci, že můžu vlastníky zastupovat co se týče záležitostí ohledně vody, elektřiny a tepla + souhlas s tím, že budu novým správcem s poznámkou, že tím se mění příslušná část „Dohody“. V podobném duchu jsme takhle fungovali i když byty nebyly v osobním vlastnictví, žádné účetnictví se nikdy nevedlo, máme jen výpisy z účtu. Vlastně až já se o to teď začla (očividně pozdě) zajímat. Zatím jsme se nesetkali se sebemenším problémem ze strany úřadů, distributorů elektřiny / vody či podobně…

Takže bude nejlepší poradit se s právníkem jak dál postupovat? Mohl byste mi ještě poradit, zda ten termín – tedy leden 2016 je platný? Abych věděla kolik máme času se s tím nějak poprat.

Ještě jednou děkuji za rady.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.