Vložil janica, 15. Duben 2015 - 12:12

Z příspěvku na správu (je to záloha)- odměny výboru, právnické služby, administrativní náklady (papíry, poštovné, ..), žárovky, zářivky, hasičské přístroje, opravy a stavební práce ve společných prostorách, revize. To jsou ty finanční prostředky (NV 366/2013, platné od 1.1.2014). Myslím si, že i splátky úvěru a pojištění. Asi záležitosti, které se týkají celého SVJ. Většinou je na měsíčním předpisu uvedeno jako příspěvek na správu, fond oprav, dlouhodobá záloha na investice, apod.
Pak jsou zálohy na úhradu ceny služeb pro jednotlivé vlastníky (výtah, teplo, SV,TUV, …). V ročním vyúčtování pro vlastníka je přehled, kolik zaplatil. U pevných plateb, kde je stanovena neměnná částka, je záloha stejná jako náklady. U služeb je to jiné, tam je rozdíl.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.