Vložil Kaarla (bez ověření), 1. Únor 2015 - 23:14

I já mám dvě bytové jednotky a jednu pronajímám. V nájemní smlouvě má nájemník stanovený holý nájem,nedílnou součástí smlouvy je i evidenční list – rozpis – nájemné a náklady spojené s užíváním bytu, např.zálohy na el. společných prostor, zálohy na vodu.

Z čistého – holého nájmu, pak platím do FO-správa domu,účetní firma, pojištění domu, kontroly rozvodu plynu, atd.

Abych nemusela vést účetnictví, od čistého-holého nájmu odečítám 30% nákladů a zbytek se daní, protože uplatňují slevu – tedy daň nula.Samozřejmě , že evidenci vést musím.

Tedy pokud máte čistý příjem z nájmu 4000 Kč – 30% tj. 1200 Kč = 2800 Kč ke zdanění. Pokud náklady převyšují 30% a chcete je uplatnit , musíte vést důkladnou ev. – viz. poučení najdete tady – viz vysvětlení k příloz 2 http://www.finance.cz/…onajmu-bytu/

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.