Vložil lake, 21. Listopad 2014 - 6:17

Ach jo. V čem vidíte problém se započtením? Kterákoliv ze stran je oprávněna provést jednostranné započtení vzájemných pohledávek. Tím pohledávky zaniknou. Na tomto postupu není nic k divení, neboť jde o záležitost, kterou upravoval ObčZ a upravuje ji shodně i NOZ: 89/2012 Sb. § 1982 a následující.

Nerozumím ani vaší poznámce že „se chyba kumuluje“. Co tím míníte? O jaké chybě píšete?

Nevím, proč jste napsal „… oni totiž ve své aroganci mají za to že jejich zamítnutí reklamace je konečné.“
Jeví se spíše, že nerozumíte tomu co je reklamační řízení. Nejde přece o žádnou aroganci. Rozhodnutí opravdu je konečné. Reklamace je řízením jednostupňovým. Vy reklamujete a druhá strana rozhoduje: buď reklamaci uzná, nebo neuzná. Tím věc končí, a nastává splatnost částek. Poznámka o „aroganci“ je tedy nemístná – standardní postup je prostě takový.

Chcete-li pokračovat ve sporu s dodavatelem služby, mohl byste to činit již pouze mimo rámec reklamačního řízení – tedy soudně. Takový krok však nemá odkladný účinek na splatnost částek vzešlých z vyúčtování.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.