Vložil petrsv, 28. Březen 2014 - 7:22

Tyto náklady se nově (od 1.1.2014) rozúčtovávají na každou jednotku stejně. Za rok 2013 to ještě mohlo být podle spoluvlastnických podílů. Myslím, že není co řešit – tyto vícenáklady rozdělte mezi oba vlastníky, tedy původního i nového, a to stejným způsobem, jakým rozúčtováváte celkové náklady na rozúčtování. Tuto službu si nikdo objednat nemusel, je to zákonná povinnost. I proto bych doporučil, aby to dělala účetní firma automaticky a nic navíc si za to už neúčtovala. Navíc…zas tolik práce to není.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.