Vložil procházka (bez ověření), 23. Únor 2014 - 20:28

Směrnice týkající se rozpočítání dodávaných služeb musí být jednoznačná, průhledná, zkrátka musí mít hlavu a patu. Směrnice, která se u nás dotýká dodávky určité služby, např. neříká, že člen dostane při odečtu doklad. To považuji za zásadní nedostatek. Dále není ze směrnice zcela jasné, jak se dodávaná služba vlastně rozpočítá, protože znění je naprosto nesrozumitelné, vyúčtování nelze zkontrolovat. Dostáváte se do situace, že si dáváte otázku, zda je to záměr nebo co to vlastně je. Pochopte můj dotaz, lidi co to dělají to neumí, vytváří něco k obrazu svému. Většinu lidi to vůbec nezajímá, ani to nečtou, jenom zvednou ruku při hlasování. Lze takové „směrnice“ zrušit pouze soudní cestou? Já chci jasná pravidla a doklad, abych mohl zkontrolovat co mi vlastně naúčtovali. Na to mám nárok, domnívám se. A prosim nepište mí, že mám tu směrnici udělat, ty tři chytrolíni o to nestojí. Domnívají se, že jsou nejchytřejší. Zatim jsem je na to co stvořili upozornil písemně, co dál?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.