Vložil Alenka Malás (bez ověření), 11. Listopad 2013 - 12:03

Na našem vyúčtování je lhůta pro reklamaci 30 dnů. Ale v této lhůtě nelze z údajů na něm uvedených zjistit, zda je vyúčtování provedeno správně. Nelze zjistit , že mají některé byty bezdůvodně sníženou započitatelnou (otopnou) plochu. Celková plocha je pak špatně a ostatní na takto ponížené byty doplácejí. Dále nelze zjistit, jakým koeficientem má počítaný náklad vlastník, který neumožnil přístup do bytu. Dále nelze zjistit, zda jsou náklady na služby správně, protože nemáme soupis faktur, ze kterých se skládají. Výbor navíc nechce předkládat vlastníkům podklady k nahlédnutí, natož aby to provedl v 30denní reklamační lhůtě. A co s tím máme dělat. Dát to k soudu? V případě tohoto společenství bychom byly u soudu po každém shromáždění i po každém vyúčtování.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.