Vložil Marcela Dvořáková, 21. Září 2013 - 12:03

Na vaše doporučení jsem si udělala test (vlastníkům ho rozdávat nebudu, ale odpovídám jak to u nás funguje v praxi – někdy neodpovídá nabízeným možnostem).

  1. Zápisy – dostávají vlastníci e-mailem a je vyvěšen na nástěnce (se jménem člena výboru, kam mají házet žádosti o písemnou formu). Nově bude zápis i na netu. Zápisy jsou zakládany (po podepsání zapisujícího a ověřujícího vlastníka, který je odhlasován na schůzi) do šanonu ve výborárně, včetně příslušenství (hlasování, příloh, plných mocí, prezenční listiny).
  2. Nahlédnutí do dokumentů – vlastníkovi jsou navrženy 3 termíny, ze kterých si jeden vybere . K tomuto termínu jsou mu připravena požadovaná data k nahlédnutí nebo pokud chce vlastník drobnost a má e-mail, je mu toto rovnou zasláno.
  3. Chyby v ročním vyúčtování – roční vyúčtování osobně kontroluji. Pokud má vlastník dotaz, dostane odpověď ode mě (včetně doložení dokladů – faktur za vodu, náměrů…). V případě, že nejsem schopná odpovědět nebo nemám podklady (pouze u topení). Je vlastník požádán o napsání reklamace, s tím, že výbor nadále zjišťuje,jestli je reklamace řádně vyřízena.
  4. Pořádek ve sklepních prostorech – výbor řeší okamžitě (zavolám místopředsedkyni) a společně toto řešíme. Když se nám např. ve sklepě usídlil bezdomovec, já a místopředsedkyně jsme ho šly osobně vyprovodit a druhý den na DPP sjednaly vyklizení bordelu, který tam natahal + odstranění exkrementů.

To, jestli jsme neschopní může každý posoudit sám. I když se obávám, že pro pana lake to bude zase všchno špatně.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.