Vložil kra (bez ověření), 27. Srpen 2013 - 16:04

Díky, takto bych předpokládala, že to bude fungovat, ale nefunguje. Právnická osoba SVJ, jednající svým statutárním orgánem /výborem/ se takto nechová. Svolává shromáždění vlastníků, kde reklamaci řeší všichni zúčastnění, veškeré písemné materiály mezi těmi, kdo uplatňovali reklamaci a výborem SVJ vyvěšuje na nástěnku do společných prostor domu v přízemí. PS. dovětek- právníci, na které se výbor obrátil jim sdělili, že u českých soudů Ti, kdo podávali reklamaci vyhrají, přesto neustále výbor trvá na zamítnutí reklamace, chce to nechat dojít k soudu a poukazuje na to, že ti kdo uplatnili reklamaci zodpovídají za to, že do vyřešení sporu soudem nebudou vypláceny přeplatky. Mě se tento přístup nelíbí, a proto zde diskutuji. Nic víc, nic míň. Nejsem právník, ale myslím si, že v tomto případě jde o občansko-právní spor konečného spotřebitele s tím, kdo zodpovídá za správné vyúčtování tepla (statutárem SVJ),a že do tohoto sporu nemohou zasahovat ostatní členové SVJ. Jestliže statutár reklamaci neuzná, tak se konečný spotřebitel obrátí na soud a ten rozhodne. Možná že se mýlím, ale proto se zde ptám. Jinak díky.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.